Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zo zien velen het wel maar zoals ik eerder aangaf is het eigenlijk het onder de aandacht brengen van ongelijkheden tussen verschillende groeperingen maar schiet men hier dus veel te ver in door.

Zoals hier waar dus een bepaalde groep, die blijkbaar het vegetarisch eten als het ultieme eten ziet, die anders denkende hun mening probeert op te dringen door andere vormen van voedsel te gaan verbieden.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:
9 minuten geleden, gerrit B zei:

die anders denkende hun mening probeert op te dringen door andere vormen van voedsel te gaan verbieden.

Dat heet gewoon dictatoriaal gedrag.

Net zoals dat hele gedoe met lhbtiq+mgsowfrdaw34 gedrag\ en dat lijpe gedoe met roze woensdag op een kermis of roze dinsdag met een wandelfestijn. En vergeet niet de (k)anaalparade in de hoofdstad. Als je jezelf zo te kijk wil zetten ga ik je nooit serieus nemen

• Like 2

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Dictatoriaal gedrag klinkt meteen zo beladen, daarom noemen ze het dus "Woke"

En dat er voor sommige groepen wordt opgekomen als ze bewust achtergesteld worden daar kan ik me nog iets bij voorstellen.

Dus als ik bijv. als Europeaan bij de bank kom meteen een lening kan krijgen (na wat formulieren te hebben ingevuld) terwijl iemand met een niet Europeaans uiterlijk na dezelfde formulieren te hebben ingevuld deze niet kan krijgen.

Maar er zijn toch ook grenzen zoals het bewust proberen uitwissen van onze geschiedenis waarbij beelden/schilderijen van toenmalige helden verwijdert worden, in dit geval het verplichten van bepaald voedsel en zo zijn er nog veel meer voorbeelden te noemen.

Probleem is echter dat er ook nog eens grote groepen achter dit soort gedachten aanrennen.

Geplaatst: (aangepast)
10 minuten geleden, gerrit B zei:

Probleem is echter dat er ook nog eens grote groepen achter dit soort gedachten aanrennen.

Dat zijn hooligans die elke aanleiding aangrijpen om te kunnen matten.
Ze weten meestal niet eens achter welke gedachten ze aanrennen.

Althans, zo zie ik het.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:

Nou, ik wil veganisten en hooligans bepaald niet over een kam scheren, ik zie iemand die bewust geen vlees nou niet meteen als iemand die de stenen uit de straat trekt en daar de politie mee gaat bekogelen.

Hier zeggen ze als iemand als "een woke figuur" wordt omschreven "die is de weg kwijt" en leg er dan de vinger maar eens op wat met zo'n figuur precies aan de hand is.

Heeft zo'n iemand zich laten beïnvloeden door sociale media?

Heeft zo'n iemand een voorbeeld?

Leeft hij/zij in een eigen wereld met eigen (waan)ideeën?

Mijn vader zou hebben gezegd "schop onder de kont en aan het werk", "dan hebben ze ook geen tijd voor dit soort onzin en komen ze met honger thuis na een dag hard werken"

Maar ja vandaag de dag moet het allemaal maar kunnen, moet je er begrip voor hebben, moet er gepraat worden en mag er geen dwang zijn.

• Like 1

Geplaatst:
8 uren geleden, gerrit B zei:

De Trump stemmers, zeg maar.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Er zijn veel meer begrippen die men als mode woord gebruikt, zoals Camp, Woke, Gay, Not Cool, Unreal, Cancelling... Etcetera

Nou ja in ieder geval allemaal Engelstalig. En heel modieus.

De woorden komen vanuit de houding van enkelen die zich bedreigd voelden  in de samenleving en de andere een verwijt maken dat ze niet ruimdenkend zijn.

Het is dus een zelfbescherming om aandacht te vragen voor het ruimer denken in plaats van stigmatiseren of negeren.

Dat woord "Woke" op alles en nog wat plakken is dus misplaatst. Net zoals het misplaatst is anderen niet voor volwaardig mens aan te zien.

Natuurlijk heeft men met anderen die de algemeen geaccepteerde levenshouding niet volgen wel eens problemen.

Toevallig zag ik Ivo Zaterdag over Anton Heyboer en z'n vijf vrouwen en een oude opname van het simplistisch verbond.

Allemaal meegemaakt en je lachte erom of ermee en liet die andere z'n gang gaan.

More To Loose

Miley Cyrus

Geplaatst:

Opnieuw dode bij marathon

deelnemer overleden bij marathon Leeuwarden

Mijn vader zei altijd "hardlopers zijn doodlopers" en het lijkt erop dat dit gezegde toch ook aardig klopt.

Blijkbaar zijn veel van deze hardlopers het verleerd om naar het eigen lichaam te luisteren en te stoppen voordat het echt fout gaat en lopen zich letterlijk en figuurlijk dood.

Kijk je de statistieken na dan blijkt dat er bij marathons inmiddels meer doden vallen dan met vuurwerk.

Tel daarbij op de nodige inzet van politie, verkeersregelaars en zorgmedewerkers.

Misschien wordt het toch eens tijd om dit soort sportevenementen te gaan verbieden gezien de totaal onnodige slachtoffers en het massaal in moeten zetten van hulpdiensten. 😉

• Like 2

• Moderator
Geplaatst:

De allereerste marathon loper ooit viel ook dood neer door uitputting.

Ze zijn dus gewaarschuwd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
1 uur geleden, Tonskidutch zei:

Wat moet je daar nu mee. Demonstranten die de orde verstoren.

Dat noem ik nu misbruik maken van het rechtssysteem en als rechtbank zou ik gewoon alle kosten bij deze demonstranten neerleggen als ze de aangifte niet intrekken en de advocaat die dit aanhangig maakt per direct uit het ambt zetten.

Maar hoe het in andere landen wordt opgelost als iemand denkt dat de wereld van hem is.

lastig? dat is zo opgelost

Geplaatst:
3 uren geleden, Tonskidutch zei:

De beelden en de gang van zaken spreken voor zich.

De demonstranten provoceerden en verstoorden, en zeker niet andersom.

https://www.rtl.nl/nieuws/binnenland/artikel/5507438/protest-wageningen-bij-toespraak-brekelmans-op-5-mei-plein

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen