Moderator ceesv Geplaatst: 22 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 22 uren geleden Politie en justitie doen onderzoek naar een thuiszorg-verzorgende uit Driebergen die op Facebook aankondigt dat ze ’zionisten’ wil doodspuiten. https://www.telegraaf.nl/binnenland/onderzoek-naar-thuiszorg-verzorger-die-alle-zionisten-wil-doodspuiten/80764689.html Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gerard 76 Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden 2 uren geleden, gerrit B zei: Ik lees staat over sancties tegen Israël vanwege de situatie in Gaza, maar ik vraag me af welke sancties de Nederlandse overheid (en andere regeringen) heeft getroffen tegen Hamas? Kijk je naar hoe de Nederlandse overheid officieel Hamas ziet dan zeggen ze: Maar ik zie een Hamas die geld voor humanitaire hulp heeft misbruikt voor de aankoop van wapens en om zichzelf te verrijken Ik zie een Hamas die hun eigen bevolking gebruikt als schild Ik zie beelden van Hamasleden die echt niet bijna omvallen van de honger Ik zie een Hamas die nog steeds gijzelaars vasthoudt Ik zie een Hamas die blijkbaar ondanks alles toch nog aan voldoende eten kan komen Ik zie een Hamas die blijkbaar wel geld weet te vinden voor de aankoop van wapens en technologie Als ik als leek die er geen verstand van heeft dit al zie dan vraag ik me af wat de verschillende overheden dan ondernemen tegen deze Hamas beweging want naast dat de Arabische wereld in februari van dit jaar met een plan zou komen voor de toekomst van Gaza is het oorverdovend stil geworden en hoor je daar niemand over? Maar vraag me ook af "hoe verder als deze oorlog wordt beëindigd"? Gaan we dan weer massaal hulp en geld naar Gaza sturen waardoor we binnen de kortste keren dezelfde situatie krijgen als voor de oorlog? Of wordt er eindelijk eens serieus nagedacht hoe men daar met tijdelijke steun hun eigen broek op leert te houden en dat de steun over pak hem beet 5 jaar op kan houden te bestaan omdat men daar dan zelfvoorzienend is geworden? De media spiegelt de situatie anders voor waardoor de meerderheid in NL de werkelijkheid niet ziet en een mening vormt obv deze onvolledige berichtgeving.
gerrit B Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden Dat was mij ook al opgevallen. Eerst was het Oekraïne voor en achter en nu dat een beetje lang duurt is dat niet meer zo interessant en heeft men blijkbaar de aandacht verlegd naar Gaza. Vandaag de dag hoor je alleen nog maar wat over Gaza en lijkt dat een wel heel erg eenzijdig verhaal worden waarbij Israël de boosdoener van alles is en de rest blijkbaar allemaal heilige boontjes zijn. Amnesty schrijft echter wel Quote Het grote gebrek aan voedsel wordt verergerd door mensen die voedsel hamsteren of voorraden plunderen en deze voorraden tegen hoge prijzen verkopen. De commissie die mensen moeten betalen om geld op te nemen kan oplopen tot 30 procent. Dus er zijn de nodige Gazanen die blijkbaar flink verdienen over de rug van hun mede landgenoten, alleen dat soort nieuws krijg je niet te horen. Denk dat ze toch maar eens wat Hamasleden moeten volgen en kijken waar die hun eten vandaan halen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
dutchandrew Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden Alleen negatief nieuws verkoopt goed.
gerrit B Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Kreeg net een filmpje binnen waarbij werd aangegeven dat Hamas vrachtwagens met hulpgoederen hadden gestolen en er luid toeterend en schietend mee door de straten reden. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
AEO Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Afgezien van wat ik hier al schreef, moeten we ook onder ogen zien dat we op grote schaal worden voorgelogen door de media, of laat ik het wat vriendelijker stellen, wordt de werkelijkheid "anders" voorgesteld. Dit betreft de NPO of het nieuws op b.v. RTL4, maar ook zelfs de BBC, dat vroeger een toonbeeld van betrouwbare verslaggeving was. Bij deze organisatie wordt zelfs van boven af opgelegd om Israël in een kwaad daglicht te plaatsen: https://t.me/hnaftali/18809 Noem mij behalve Israël één ander land in de geschiedenis, dat de burgerbevolking van de vijand waarschuwd om uit een bepaald gebied weg te gaan, omdat er daar een aanval komt. Israël stuurt voedselhulp naar Gaza, naar de bevolking van de vijand. Er is geen acute hongersnood in Gaza, echter liggen de tunnels van Hamas vol met voedsel, dat door Hamas van voedseltransporten met geweld werd gestolen. https://t.me/beholdisraelchannel/60380 Bij de berichtgeving over aantallen slachtoffers wordt vaak klakkeloos de informatie van het ministerie van volksgezondheid uit Gaza overgenomen. Dat staat onder volledige controle van Hamas, en aangezien er in Gaza geen vrije pers bestaat en alles wat er naar buiten komt onder contrôle van Hamas staat, is deze info volstrekt onbetrouwbaar. 1 Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
gerrit B Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 5 uren geleden, AEO zei: Er is geen acute hongersnood in Gaza, Dat betwijfel ik toch wel, er zal best een voedsel tekort zijn, maar zoals ik al aangaf, ik heb nog geen sterk vermagerde Hamasstrijder gezien die, net als de beelden van kinderen die ze laten zien, vel over been is. Dus ongetwijfeld heeft Hamas nog eten genoeg alleen delen ze dat dus niet met de bevolking die geen voedsel heeft of verkopen ze dat alleen tegen woekerprijzen om er zelf beter van te worden. Dan zou je je toch af moeten vragen wie erger is, Israël die weliswaar minder voedsel toelaat, of Hamas die het voedsel voor zichzelf houdt en de eigen bevolking laat verhongeren en/of er flink geld aan verdient? zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Gerard 76 Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) Denk dat Israël donders goed weet wat er met t verstrekken van voedsel kan misgaan en hoegroot de kans hierop is wanneer er weer voedsel komt dan is Hamas de eerste die eet, of erger nog , dit tegen woekerprijzen doorverkoopt Wat laat de media zien? voedselpakketten die verkeerd gedropt worden en veelal hongerige vrouwen en kinderen Ja, de berichtgeving is heel erg selectief en absoluut niet onafhankelijk 5 uren geleden aangepast door Gerard 76
Mojo Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 1 uur geleden, Gerard 76 zei: Ja, de berichtgeving is heel erg selectief en absoluut niet onafhankelijk Die indruk heb ik ook. Net als die waanzin om dan Palestina dan maar als land te erkennen. Stopt de oorlog dan of is het alleen maar voor de Bühne? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 20 uren geleden, Gerard 76 zei: De media spiegelt de situatie anders voor waardoor de meerderheid in NL de werkelijkheid niet ziet en een mening vormt obv deze onvolledige berichtgeving. Het is echter wel zo dat de overheid in Israël en het Israëlische leger heel wat objectieve berichtgeving dwarsboomt. BBC, AP, AFP en Reuters die ook Nederlandse media voorziet van berichtgeving kan zich niet vrij bewegen en dus niet overal verslag van doen. En er worden journalisten zelfs aangevallen en gedood. Een fabeltjeskrant bericht dat HAMAS strijders de voedselhulp misbruikt en eerst zich zelf voorziet is nergens objectief en / of onafhankelijk vast te stellen. Berichten over de echte situatie en toestand hebben we dus niet. Dat wat we wel hebben gaf ik reeds prijs hier in deze thread De beste strategie van Nethanyahu is om de pers monddood te maken en te liegen alsof het gedrukt staat. (dat doen alle autocraten) Met heel wat geld en corrupte politici en invloedrijke Israëli's wordt de schijn opgehouden. Je zult het nog allemaal gaan zien en lezen als er weer een normale regering aan de macht komt die dat zal laten onderzoeken, gekozen door het volk. Bombs Faithless
Moderator ceesv Geplaatst: 51 minuten geleden Auteur Moderator Geplaatst: 51 minuten geleden 11 minuten geleden, Tonskidutch zei: Je zult het nog allemaal gaan zien en lezen als er weer een normale regering aan de macht komt die dat zal laten onderzoeken, gekozen door het volk. Je hebt het nu over Hamas, gekozen in 2006, en sindsdien zonder nieuwe verkiezingen 19 jaar aan de macht? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 49 minuten geleden Geplaatst: 49 minuten geleden Neen ik heb het over Nethanyahu en zijn ultrarechtse cornuiten. Hamas mag wat mij betreft tegen de muur gaan staan. Palestijnen zijn niet allemaal bij Hamas Bombs Faithless
Moderator ceesv Geplaatst: 42 minuten geleden Auteur Moderator Geplaatst: 42 minuten geleden 19 minuten geleden, Tonskidutch zei: Je zult het nog allemaal gaan zien en lezen als er weer een normale regering aan de macht komt die dat zal laten onderzoeken, gekozen door het volk. Eh, in 2022 is de huidige regering democratisch gekozen door het Israëlische volk. En dat is met inbegrip van het Arabische deel van het Israëlische volk. De huidige situatie is geheel veroorzaakt door de bloedige aanval van Hamas. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bellejt Geplaatst: 38 minuten geleden Geplaatst: 38 minuten geleden de wereld vergeet blijkbaar wie de aanvankelijke agressor is en de aangevallene zou zich dus niet mogen verdedigen.Toestanden die ons aan 1938 doen denken en men heeft niks geleerd uit de grote oorlogen omdat een elite groepje dictatoren regeert over de massa Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
gerrit B Geplaatst: 37 minuten geleden Geplaatst: 37 minuten geleden Dat is ook de reden dat Israël Hamas geheel wil vernietigen zodat er geen oude garde meer is en dat er daar geheel nieuwe kopstukken aan de macht komen die niet alleen haat en verderf prediken maar iets willen maken van het land en de bevolking de kans willen geven zich te ontwikkelen. Nu zal dat best moeilijk zijn want ik verwacht dat er heel wat achterdocht zal bestaan tov. Israël, maar dat zal beide kanten op zo zijn. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen