Moderator ceesv Geplaatst: 10 februari Moderator Geplaatst: 10 februari Er is ook een mechanisme waar men de streek rond een luchthaven economisch wil ontwikkelen en luchtvaart maatschappijen lokt met lage havengelden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 10 februari Geplaatst: 10 februari Ja dat is ook een kwestie die gebeurd bij de minder levensvatbare luchthavens... Wat dacht je stond in de krant? De directeur van Airport Maastricht Aachen wil meer investeringen voor vrachtvluchten om (de zoveelste keer) uit het slop te raken. Een hopeloze zaak die al ter discussie stond. Luik ligt 35 kilometer verder en hebben alle vrachtvluchten wat wil Airport Maastricht dan nog? Sluiten die luchthaven ook voor Ryanair. en niet te vergeten al die subsidies die ze gekregen hebben More To Loose Miley Cyrus
Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 februari Auteur Geplaatst: 11 februari Op 9-2-2025 om 10:05, ceesv zei: Dat heb ik ze bij LH nooit horen doen. Daar behoort de landing bij het normale vluchtverloop. Ja daar speelt het verstand-niveau van de passagiers ook een rol. Zo van: “Ohh hemel, we zijn geland en er is dit keer niets ergs gebeurd. Dat is een applausje waard”. 🤗🤗🤗👀🤣😂🤭 Lees even dit voor wie er Duits ken: https://www.mallorcazeitung.es/boulevard/travel/2025/02/11/ryanair-arger-handgepack-flughafen-palma-114185222.html Ryanair weer. 😫😫🥶🫢 Stay delulu !
minplus Geplaatst: 11 februari Geplaatst: 11 februari Het 1e kleine rondvluchtje telde eigenlijk niet mee, dus ik heb feitelijk 1x per 25 jaar gevlogen. En dan waren die keren naar Londen en Madrid super qua prijs en verder ook in alle opzichten en de keer naar de VS nou ja, duur en had een goede parkeerplek gevonden, anders was het extreem duur geweest , het kon niet anders. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 05:28 Auteur Geplaatst: gisteren om 05:28 Kan iemand mij de logica van het onderstaande uitleggen? Ik zou wel eens willen weten hoe meneer O’ Lullie van Ryanair, dit aan z’n klanten wil uitleggen. Of hij vat het idee op en gaat voor overgewicht van passagiers extra kosten berekenen. Stay delulu !
Mojo Geplaatst: gisteren om 05:41 Geplaatst: gisteren om 05:41 11 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Kan iemand mij de logica van het onderstaande uitleggen? Zo moeilijk is dat nou ook weer niet. Bij passagiers word een gemiddeld gewicht genomen om mee te rekenen terwijl handbagage wel exact gewogen word. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 09:04 Geplaatst: gisteren om 09:04 Er is natuurlijk een arbo technisch (arbeidsomstandigheden) advies over werken met gewicht en het draagvermogen van de werknemers die koffers moeten slepen en inladen. Dat wordt telkens door de FNV aangekaart bij de firma Schiphol. Alsook elders natuurlijk. Ryanair is gewoon graag wat rijker als je teveel kilo's bagage hebt waar je voor moet betalen. Dat doen de andere maatschappijen OOK. Bovendien ken je de mop natuurlijk over de Big Mamma die door het gangpad in het vliegtuig komt aanwaggelen als je al in je gereserveerde stoel zit met een lege stoel naast jou? Hopelijk niet naast mij...🤣 More To Loose Miley Cyrus
hugogertie Geplaatst: gisteren om 09:22 Geplaatst: gisteren om 09:22 (aangepast) Ryanair een keer mee gevlogen en daarna noooooit meer, de maatschappij die je vervoert alsof je Vee bent🤢 Wij stonden ooit in Barcelona te wachten om terug te vliegen met een andere vlieger toen ze bij deze Ryanair stonden te boarden. De handbagage moest aan speciale Ryanblair specificaties voldoen waarbij een laptop koffertje letterlijk in dat ijzeren maatding werd geperst, die gast van dat koffertje kwam even later verhaal halen want zijn scherm was nu gebarsten. Het antwoord van die controleur die dat koffertje erin geperst had was niet goed denk ik...... Ik heb het niet gezien maar die controleur lag enige seconden later plat op de grond....... Tja dat er nog mensen vliegen met deze Veevervoerder.....tis goedkoop maar je moet dan ook gewoon niets meenemen........ gisteren om 09:22 aangepast door hugogertie VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
hugogertie Geplaatst: gisteren om 09:26 Geplaatst: gisteren om 09:26 19 minuten geleden, Tonskidutch zei: Bovendien ken je de mop natuurlijk over de Big Mamma die door het gangpad in het vliegtuig komt aanwaggelen als je al in je gereserveerde stoel zit met een lege stoel naast jou? Hopelijk niet naast mij...🤣 Die stoel moet je eerst flink voor bijbetalen, meestal is het vechten om een stoel omdat de meeste niet reserveren en je geen stoel krijgt toegewezen bij Ryanair. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Mojo Geplaatst: gisteren om 09:37 Geplaatst: gisteren om 09:37 14 minuten geleden, hugogertie zei: Veevervoerder.....tis goedkoop maar je moet dan ook gewoon niets meenemen........ Tsja, je wil natuurljjk voor een schijntje ook nog als een vorst behandeld worden. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 09:40 Geplaatst: gisteren om 09:40 (aangepast) @hugogertie ik zeg ook niet dat het geweldig is om met hun te vliegen, heb het driemaal als complete ramp ondervonden. Ik zeg alleen dat het bij diverse prijsstunters ook zo is. Ik heb drie jaar tweewekelijks met SAS gevlogen en dat was perfect, maar dat kost ook wat. (niet dat vliegen mijn hobby is hoor) gisteren om 09:43 aangepast door Tonskidutch blauw More To Loose Miley Cyrus
hugogertie Geplaatst: gisteren om 10:29 Geplaatst: gisteren om 10:29 41 minuten geleden, Mojo zei: Tsja, je wil natuurljjk voor een schijntje ook nog als een vorst behandeld worden. Dat zeg ik niet, het is een keer geweest en daarna nooit meer omdat ik het als veevervoer ervaren heb. Dan betaal ik liever iets meer, heb meer service, zit goed en ik weet zeker dat ik op plaats van bestemming aan kom. 43 minuten geleden, Tonskidutch zei: @hugogertie ik zeg ook niet dat het geweldig is om met hun te vliegen, heb het driemaal als complete ramp ondervonden. Ik zeg alleen dat het bij diverse prijsstunters ook zo is. Ik heb drie jaar tweewekelijks met SAS gevlogen en dat was perfect, maar dat kost ook wat. (niet dat vliegen mijn hobby is hoor) Ramp is nog zwak uitgedrukt met dat zooitje, wij hadden een tussenlading en daar bleef het bij...terug naar Weeze zoals op het vliegticket stond.......vergeet het maar......vliegtuig was volgens ons niet vol genoeg maar ze gaven een technisch mankement op wat een klets verhaal was bleek gewoon omdat hetzelfde vliegtuig gewoon de volgende ochtend vol naar Weeze vloog maar iets regelen.....geen Hotel zoek het maar uit . ☠️ SAS heb ik ook veel mee gevlogen de DC9 hadden ze daar toen nog wat een ding was dat 😀 VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 10:46 Moderator Geplaatst: gisteren om 10:46 Wanneer je achter in die lange 9 zat kon je de romp zien buigen tijdens de vlucht. Ik heb gelukkig altijd Ryanair kunnen meiden. Het prettigst vloog ik met de kraanvogel. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
JoeC Geplaatst: gisteren om 11:00 Geplaatst: gisteren om 11:00 5 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Kan iemand mij de logica van het onderstaande uitleggen? Ik zou wel eens willen weten hoe meneer O’ Lullie van Ryanair, dit aan z’n klanten wil uitleggen. Of hij vat het idee op en gaat voor overgewicht van passagiers extra kosten berekenen. Daar wordt al aan gewerkt. Nu de stoelen steeds kleiner worden zijn er al ideeen om brede mensen voor 2 stoelen te laten betalen. Of dat echt gaat gebeuren? Vliegen is allang geen lolletje meer als je je geen upgrade kunt veroorloven.....
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 11:18 Geplaatst: gisteren om 11:18 uh met een armleuning in hun vette reet? Of hoe dan? More To Loose Miley Cyrus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen