Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb een dreabox dvbt2  ontvager  voor de nl en de duits zenders maar ik ontvag smorgens alleen de HORIZOTALE zenders uit duitsland geen VERTIEKALE zenders .       ut NL en DUITSLAND

aangepast door formulerfs
Geplaatst:

Zou het er mee te maken kunnen hebben hoe jouw antenne staat?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

  • Moderator
Geplaatst:

Misschien is de afstand te groot.

 

Je geeft weinig details van wat je wel en niet ontvangt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Dan ligt het echt aan jouw antenne. Probeer eens zo'n Funke V6 Antenne die KPN standaard gebruikt voor Digitenne. Die zijn te koop voor ongeveer 17,50. 

 

image.thumb.png.9a86a1552a5c070219e578c8f22fa7ba.png

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Geplaatst:
Op 1-5-2025 om 20:21, formulerfs zei:

nee die staat op vertiekaal

Heb je een binnen- of buitenantenne?

Als je een buitenantenne hebt, plaats er eens een foto van.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...