spicyrice Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Mijn 20 jaar oude smartcard geeft een E16-4 foutcode. Ik heb een decoder met ingebouwde recorder. Die zou ik het liefst willen blijven gebruiken, volgens de ene Ziggo medewerker is de smartcard defect en moet mijn decoder vervangen worden, maar een andere medewerker zegt dat het aan iets anders kan liggen. Ik heb geprobeerd de kaart te heractiveren via mijn ziggo, maar zonder resultaat. Het liefst zou ik de oude decoder blijven gebruiken vanwege de opnamefunctie. Is er manier om de smartcard te controleren of te repareren?
Mimisiku Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden E16-4 is een fout getelateerd aan de smartcard. Stap 1. Controleer via 'mijn Ziggo' of het smartcardnummer nog op je naam geregistreerd staat. Zo ja, de optie kanalen opnieuw installeren kiezen. Zet de ontvanger op NPO1 en wacht maximaal 1 uur en NIET zappen!!! Werkt het na 1 uur nog niet dan de kaart eventueel in een Ziggo CI module plaatsen of een andere Ziggo ontvanger steken en de procedure herhalen. 2. Laat je niet overhalen naar een nieuw systeem maar laat de kaart vervangen. De kans dat de kaart na 20 jaar stuk is is best reëel. Ziggo zet vaak hele oude kaarten uit in de assumptie dat ie simpelweg niet meer in gebruik is... Eventueel even de klantenservice bellen Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen