Ga naar inhoud

Het gaat hard met afscheid nemen van populaire muzikanten

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik hoorde het bericht over Edward toevallig op radio Oost in de ochtend op de wekkerradio. Ik wist niet dat hij uit mijn stad kwam, dat is dan weer een bijzondere ontdekking. En ik dacht gelijk dat is muziek uit de tijd van mijn overleden collega en ik zat er akelig dichtbij. Die zei al langer dat om hem heen mensen wegvielen en toen hij aan de beurt was dacht ik: Jetzt hat es ihn erwischt.... En hij is niet enige in de leeftijd categorie rond pensionering.

Geplaatst:

niemand is eeuwig op de aarde, maar de laatste tijd hoor je veel mensen dat ons verlaten naar het hiernamaals dat bekend waren als artiest of andere.

we moeten vrezen voor Dolly Parton ook misschien de komende tijd met de berichten dat rond gaan over gaan.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:
2 uren geleden, digitaal kijker zei:

we moeten vrezen voor Dolly Parton ook misschien de komende tijd met de berichten dat rond gaan over gaan.

Dat lijkt voorlopig nog een misverstand.

https://www.nu.nl/achterklap/6371768/dolly-parton-geeft-duidelijkheid-over-haar-gezondheid-ik-ben-nog-niet-dood.html

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Als je ouder wordt zie je de vele vrienden en muzikanten voor  je sneuvelen.

Hun muziek blijft in je hoofd.

Zo word ik de laatste dagen wakker met deze van wijlen Gerry: 

• Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:
2 uren geleden, digitaal kijker zei:

niemand is eeuwig op de aarde, maar de laatste tijd hoor je veel mensen dat ons verlaten naar het hiernamaals dat bekend waren als artiest of andere.

Ik heb niet direct het gevoel dat het de laatste tijd is. Wel dat al heel veel artiesten zijn overleden, de meeste jonger dan ikzelf en zeker niet allemaal door het woeste leven.

Welke mij zo te binnen schieten;

Marie Fredriksson, zangeres van Roxette, 61 jaar. 

Diane Charlemagne, zangeres van Urban Cookie Collective, 51 jaar. Zo jong bij haar hitsingle; The key the secret en al jaren weg.

Mark Hollis, zanger van Talk talk 64 jaar, die al jaren een rustig leven leidde.

George Michael, 53 jaar.

Markus Löffel of Mark Spoon, DJ musicus van Jam and Spoon, 39 jaar.

Rapper Ricardo da Force, 45 jaar.

Tammy Wynette, 55 jaar.

Melanie Appleby, Mel en Kim, 23 jaar.

Als ik het zo lees dan zijn die leeftijden echt heftig.

Geplaatst:
7 minuten geleden, minplus zei:

Als je ouder wordt zie je de vele vrienden en muzikanten voor  je sneuvelen.

Hun muziek blijft in je hoofd.

Zo word ik de laatste dagen wakker met deze van wijlen Gerry:

Zo is het helaas maar daarmee hebben zij iets onsterfelijks neergezet. Kunst en wetenschappelijke uitvindingen vereeuwigen gedachtengoed.

Ik heb daarin geen illusies maar dat geeft niet. Dank voor de clip, ik ken het nummer zo goed maar heb hem nooit gezien!

Geplaatst:

Vorige maand ook de oprichter en zanger van Supertramp, er zijn de laatste maanden al vele artiesten van ons heen gegaan :( 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen