minplus Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 46 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: 😂😂😂 Daar neem ik een portie bitterballen op. 😂😂😂 Lekker (en) ongezond.😎 En weer zo'n veelzeggende en vooral zinvolle bijdrage. 😁 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Sprietje Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) Helaas, Norris 1e, Max vierde. Wat een megacrash van Bortoleto. Duizenden brokstukjes. Nieuwe WK-stand: 1 Lando Norris McLaren 365 2 Oscar Piastri McLaren 356 3 Max Verstappen Red Bull 326 5 uren geleden aangepast door Sprietje
Alventali Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 15 minuten geleden, Sprietje zei: Wat een megacrash van Bortoleto. Duizenden brokstukjes. Ja die auto gaan ze zeer waarschijnlijk niet op tijd klaar hebben voor de kwalificatie. Als ie al mag rijden van de arts. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Alventali Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Sauber heeft al naar buiten gebracht dat met Bortoleto alles OK is. Dus die kan en mag racen. Nu nog hopen dat ze de auto op tijd klaar hebben. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 2 uren geleden 16e Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Dramatisch voor Verstappen. Start morgen vanaf positie 16.
minplus Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Ik ga maar niet kijken. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Alventali Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Pfff ja dat ging niet best. Ik weet niet of het binnen de regels kan Maar ik zou zeggen pak de gridstraf start uit de pit. En gooi er meteen maar nieuw spul op. Met name onderdelen die niet meer binnen de huidige poule vallen. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
bellejt Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden vorig jaar gestart pos 17 en gewonnen.Het geheim kan zich mss herhalen Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Frans B Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Misschien reed hij wel met oude benzine, zoals ze vaak bij de garage zeggen. System Administrator (niet van deze site)
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Ik zie dit somber in. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Con Geplaatst: 56 minuten geleden Geplaatst: 56 minuten geleden (aangepast) 1 uur terug, bellejt zei: vorig jaar gestart pos 17 en gewonnen.Het geheim kan zich mss herhalen Maar toen regende het ouwe wijven... maar ik hoop het van harte. 56 minuten geleden aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
minplus Geplaatst: 31 minuten geleden Geplaatst: 31 minuten geleden Mooi als hij de finish haalt. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen