Sprietje Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden Max heeft maar liefst 136 ronden gereden, verreweg het meeste van allemaal, Lando Norris maar 58. Norris is dan wel ruim 0,1 sec. sneller dan Max maar Max reed op de harde band en Lando Norris op de zachte. Al met al een uitstekende dag voor Max.
Sprietje Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Wat me op valt is dat het nieuwe team Cadillac heel andere vleugels op de auto heeft zitten dan in de jaren 50.😂😂😂
Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Dat waren tenminste auto’s. Niet van die rotzooi van tegenwoordig. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
hugogertie Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 3 uren geleden, Sprietje zei: Wat me op valt is dat het nieuwe team Cadillac heel andere vleugels op de auto heeft zitten dan in de jaren 50.😂😂😂 Daar kunnen wel een paar kratjes bier in, kostenbesparende auto..... je kan alles in een keer bij de super voor de hele maand halen....... alleen waar parkeer je zo'n auto🤪 VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Mojo Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 28 minuten geleden, hugogertie zei: lleen waar parkeer je zo'n auto🤪 op 3 van de parkeerplaatsen voor de winkel You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 42 minuten geleden Geplaatst: 42 minuten geleden 1 uur geleden, hugogertie zei: alleen waar parkeer je zo'n auto🤪 Bij Greta Thunberg voor de deur ? “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Moderator ceesv Geplaatst: 39 minuten geleden Auteur Moderator Geplaatst: 39 minuten geleden Op mijn inrit.😁 Ruimte genoeg. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen