Big fellow Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Ik las nunet op nu.nl een artikel over irritantste slogans, en toen kwam erin mij op dat er best wel veel goede slogans zijn. Dus ik wil eigenlijk eens kijken wat er zoal als "leuk" / "goed" wordt bedacht in reclame land. Ik kon mij vaak amuseren met de reclames van Centraal Beheer toen ik in NL woonde, en ik kan mij ook nog de reclame van de inloopkoelkast van Heineken herinneren. Hier in Zuid Florida zie je deze reclame langs de snelweg: Dit vind ik eigenlijk een hele sterke reclame..... Wie heeft er nog andere voorbeelden? Gewoon nieuwsgierigheid / entertainment 🙂 “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Mojo Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) In Nederland heb je alleen irritante reclame die dan ook elk reclameblok door je strot woerden geduwd Zoals deze: 4 uren geleden aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
hugogertie Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden De Leuke humoristische reclames zijn een uitstervend ras, steeds meer nep gezichten, fantasten omgevingen en auto's die in een onrealistische omgeving rijden, ons dingen laten zien die in de praktijk onmogelijk zijn, kortom reclames die nergens op slaan en waarover goed is nagedacht, daardoor niet te veel geld kosten en bij de reclame makers veel geld opbrengen, zoveel mogelijk AI.🤑 kost een beetje en🤔 De jeugd heeft hier totaal geen last van, die kijken alleen via de streaming platforms en geen reguliere live TV zoals wij oudere jongeren gewend zijn. Zelf heb ik er ook geen last van, ik kijk bijna alleen maar Sport live en wanneer de reclame komt gaan we wat drinken inschenken of een sanitaire stop doen. Zal ons een rotzorg zijn wat die reclame fantasten tijdens deze gewenste pauzes op het scherm vertonen. De programma's die we willen kijken nemen we altijd op zodat we niet naar die fantaste vertoning hoeven te kijken en dan wordt een programma van anderhalf uur heel wat ingekort zodat je tijd hebt voor andere dingen.................... Lang leve het systeem oude videorecorder systeem met moderne technieken zonder opgelegde restricties die nu door de IPTV platformen worden opgelegd en waar je voor het opnemen ook nog moet betalen en dan als klap op de vuurpijl ook nog niet eens die fantasten tv kunt overslaan🙃 Iedereen snapt dat reclame nodig is om TV betaalbaar te houden maar de humor en realisme met een knipoog is echt ver te zoeken helaas. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden Nederlandse reclames zijn tegenwoordig hoofdzakelijk woke. Ze laten een gewenst maatschappelijk beeld van onze wereld zien waarin ik mij niet meer herken. Vroeger waren reclames humoristisch,wie herinnert zich niet de slogan "foutje, bedankt", of "het ken net". (in mijn herinnering ging die over pindakaas, niet dus, waaruit blijkt dat grappige reclames vaak het beoogde doel niet bereiken.) 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 38 minuten geleden Geplaatst: 38 minuten geleden Erg veel reclamefilmpies zijn niet per definitie Nederlands... Kon ik ontdekken op de Franse, Engelse en Duitse zenders. Satisfaction Shank Fatboy Slim, The Rolling Stones
kees321 Geplaatst: 28 minuten geleden Geplaatst: 28 minuten geleden (aangepast) Knopje 6 of knopje 9 op mijn AB. Ideaal ! Voor de hand liggend / kon het niet laten. 27 minuten geleden aangepast door kees321
D.Quijote Geplaatst: 7 minuten geleden Geplaatst: 7 minuten geleden Aan honderden commercials meegewerkt, de acteurs kwamen meestal uit Engeland, daar is het een traditie en de opleiding is veel beter. Bij een de 1ste keer voor een commercial was het al gelijk goed, terwijl de Nederlanders toch wel 10 repeties nodig hadden. Het gaat dan ook om de gebaren het kijken etc. daar waren de Engelsen veel beter in. M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
kees321 Geplaatst: 1 minuut geleden Geplaatst: 1 minuut geleden Ja, daar heb ik ook nog een paar keer aan meegewerkt, op film ook nog, die moest eerst naar Engeland toe om te ontwikkelen, daar na mochten we alles afbreken. En vervolgens werd het niet gebruikt, zoals ik dat best vaak mee heb gemaakt bij allerlei opnamen.
Tonskidutch Geplaatst: zojuist Geplaatst: zojuist 6 minuten geleden, D.Quijote zei: Bij een de 1ste keer voor een commercial was het al gelijk goed, terwijl de Nederlanders toch wel 10 repeties nodig hadden. dat hebben Nederlanders nu eenmaal zie je ook in het formeren 🤭 Satisfaction Shank Fatboy Slim, The Rolling Stones
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen