Drs. IJzerbout Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden Is er iets met de board software / server aan de hand? Het gaat allemaal tergend langzaam. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Tonskidutch Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden merk ik ook hier... ventilator schraapt aan het pC chassis MARZ John Grant
Con Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Idd een beetje tobben. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Kabeltje87 Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Ik merk dat meerdere websites traag werken. Zal wel weer ergens een DDOS aanval bezig zijn. ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Moderator ceesv Geplaatst: 12 uren geleden Moderator Geplaatst: 12 uren geleden Kerstvakantie, de scriptkiddies zijn weer bezig. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Alleen hier langzaam, dus ging naar elders. Maar nu weer normaal. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
minplus Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Nee dus, toch nog erg traag. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Beheerder Michel Geplaatst: 8 uren geleden Beheerder Geplaatst: 8 uren geleden Ik vermoed een storing bij de hosting partij, want de server heeft het erg rustig. Ik ervaar dezelfde problemen met het bereiken van de server, zit ik er eenmaal op is de server zelf bloedsnel. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
wanderer Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden TLS handshake duurt erg lang Samsung 40D6510WS
minplus Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Twee minuten waar elders 2 seconden. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Mojo Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Lijkt nu weer beter te gaan You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
cookie monster Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Ik heb alle cookies opgesmikkeld 🫓😜 Nu serieus: Enorm traag alhier !! Ik wou een reactie schrijven , vooraleer het antwoordvak er stond , den tamtam gaat zelfs sneller !! 🤭 Ach , we zullen maar afwachten tot het weer gefikt is !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden En weer normaal. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen