minplus Geplaatst: woensdag om 19:30 Geplaatst: woensdag om 19:30 😂 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Eduard07 Geplaatst: woensdag om 19:40 Geplaatst: woensdag om 19:40 8 uren geleden, Tonskidutch zei: Ga maar lekker elsewhere jezelf in de vernieling helpen. Dat is nog tot daar aan toe. Maar de collectieve ziektekosten zijn nu al haast niet op te brengen en rijzen de pan uit. Over solidariteit gesproken.... Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden https://www.nu.nl/verkiezingen-vs/6395869/onbegrip-over-besluit-hegseth-om-inzet-militairen-in-polen-te-blokkeren.html#nujij Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
OFDM Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 26 minuten geleden, Eduard07 zei: https://www.nu.nl/verkiezingen-vs/6395869/onbegrip-over-besluit-hegseth-om-inzet-militairen-in-polen-te-blokkeren.html#nujij Trump wil Putin te vriend houden gok ik.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Soms denk ik wel eens, het verwondert me helemaal niks meer wat er morgens in de krant staat. Een krankzinnige wereld, krank is Duits voor ziek zijn. Maar we moesten toch onze stem wat vaker verheffen en vragen of de senaat zo'n "moron" niet gewoon de laan uit kan sturen. m.a.w. een vertrouwenskwestie jegens de minister starten. Ohne Liebe Geht es Auch Element Of Crime
Eduard07 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 57 minuten geleden, OFDM zei: Trump wil Putin te vriend houden gok ik. Hegseth voert "gewoon" Project2025 uit. Alleen steeds getimed. En Tusk heeft het bij het rechte eind: https://nos.nl/artikel/2611868-premier-tusk-noemt-loyaliteit-van-de-vs-belangrijkste-vraag-binnen-de-navo Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Project2025 is al verkeerd gelopen, maar gezichtsverlies is natuurlijk dat wat ze proberen te voorkomen. Volgens mij zijn er genoeg senatoren ook bij de Republikeinen die het Pentagon eerder geloven dan hun eigen minister. Maar ja dat moeten ze wel zelf doen... Ohne Liebe Geht es Auch Element Of Crime
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Loyaliteit vertaald in cijfers. Defensiebudget, peil 2023 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden (aangepast) Je vergeet misschien de 90 Miljard die via de EU nog ergens in dat overzicht plaats zou moeten krijgen. En vergeet je misschien ook het geld uit je overzicht op te splitsen in dat de USA betaald aan Elon Musk en zelf echt nodig zou hebben voor verdediging? Maar het meest belangrijke is dat ze zich permitteren om ook hun industrie en olie baronnen te beschermen door een joekel van een knuppel achter de deur te hebben en te onderhouden. Zodat ze ook inderdaad kunnen toeslaan als hetgeen niet bepaald een verdediging is maar een aanval. Recente feiten beleggen dat. 1 uur geleden aangepast door Tonskidutch Ohne Liebe Geht es Auch Element Of Crime
OFDM Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Wat is de betekenis van dat defensie budget van de VS? Dat is vast niet uitsluitend het aandeel in NATO (maar de hele wereld en ook offensief).
OFDM Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 37 minuten geleden, Eduard07 zei: Hegseth voert "gewoon" Project2025 uit. Alleen steeds getimed. En Tusk heeft het bij het rechte eind: https://nos.nl/artikel/2611868-premier-tusk-noemt-loyaliteit-van-de-vs-belangrijkste-vraag-binnen-de-navo Ik weet niets over zulke "projecten" maar sinds Trump de rode loper heeft uitgelegd voor Putin en heeft gezegd dat de NATO een papieren tijger is inclusief "En Putin weet dat ook" kunnen we het vergeten met de VS.
gerrit B Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Trump heeft net een bezoek afgelegd in China welke nauwe banden heeft met Ruisland? Denk dat er achter de schermen wel weer ergens een deal is gemaakt en dat de aanwezigheid van Amerikaanse troepen die deal in de weg staat. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Moderator Geplaatst: 1 uur geleden 15 minuten geleden, OFDM zei: Wat is de betekenis van dat defensie budget van de VS? Dat is vast niet uitsluitend het aandeel in NATO (maar de hele wereld en ook offensief). In totaal zijn er bijna 70.000 Amerikaanse militairen permanent gestationeerd in Europa, op 31 legerbases. Ik zou veronderstellen dat het vanzelfsprekend zou moeten zijn dat die posities ingenomen zouden worden door Europese militairen. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mrbeam Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 9 minuten geleden, ceesv zei: In totaal zijn er bijna 70.000 Amerikaanse militairen permanent gestationeerd in Europa, op 31 legerbases. Ik zou veronderstellen dat het vanzelfsprekend zou moeten zijn dat die posities ingenomen zouden worden door Europese militairen. Dat gaat een probleem worden! Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden (aangepast) https://en.wikipedia.org/wiki/Project_2025 Maar vergeet ook niet alle andere kosten aan dat Amerikaans Defence budget zoals een groot deel dat aan de NASA wegvloeit Planetary Defence. Bijvoorbeeld om planetoïden of kometen te traceren die in de buurt komen van de aarde. Naast het feit dat een heel vette hap aan de filmindustrie wordt uitgeleend als er weer eens een oorlogsfilm gemaakt moet worden. Zelfs de CIA wordt deels betaald uit dat budget. Ceesv antwoorde tussendoor reeds, zie zijn reactie hierboven. 31 bases die als volledig autonome Amerikaanse stad worden voorzien van alle Amerikaanse geneugten. ( Hoeveel bases hebben wij in the USA? Zero.) Ze hebben zelfs hun eigen ziekenhuizen en gezondheidszorg die ze de doorsnee Amerikaan in het thuisland niet gunnen. Niks mis met die uitgaven hoor maar dat is dus absoluut niet vergelijkbaar. 1 uur geleden aangepast door Tonskidutch Ohne Liebe Geht es Auch Element Of Crime
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen