Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben aan het overwegen om mijn huidige Zero 4K ontvanger om te ruilen naar een met twee CI slots. 

Nu ben ik de AB COM PULSE 4K tegen gekomen, welke ook nog redelijk geprijsd is. 

Hij zal dan in een Open PLI draaien. 

Met de bekende Hans zenderlijsten denk ik is best praktisch. 

Nu is de vraag of ik er tegelijkertijd een HD+ CI met kaart en tegelijkertijd ook een VIACESS Module en de bijbehorede smartcard tegelijktijd kan gebruiken. 

De Canal NL is totaal niet meer interresant, met hun steeds verder uitgekleed zenderpakket op de sat. 

Iemand ervaringen met de AB Com Pulse 4K met boven genoemde voorgenomen CI`s met bijbehorende abo kaarten? 

NB gebruik is zowel voor de bekende 3 Astra en de Hotbird zenders. 

• Moderator
Geplaatst:

Ik weet wel dat een VU+ met VTi software die mogelijkheid wel heeft, in die software kan je een provider aan een CI+ module toewijzen.

Of OpenPli die mogelijkheid biedt weet ik niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Een HD+ kaart kun je uitstekend ZONDER module met OScam gebruiken. Die CI+ module beperkt de mogelijkheden alleen maar. Draait hier al jaaaaaaaaren. Je kunt de VU+Zero 4K gewoon blijven gebruiken

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen