Con Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Ik dacht vanaf 20. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Omdat Sprietje er de brui aangegeven heeft, hier dan de uitslag. Bron: nu.nl “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Moderator ceesv Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 4 uren geleden Uit de krant: Max Verstappen klip en klaar in Melbourne: ’Heb het totaal niet naar mijn zin, qua emotie en gevoel ben ik helemaal leeg’ Quote: „Je kunt niet natuurlijk rijden en moet overal zo min mogelijk op het gas zitten om je batterij te kunnen sparen. Bepaalde bochten moet je anders aansnijden om met het uitkomen van de bocht weer te sparen. Voor mij heeft het heel weinig met racen te maken.” klik Tijdens de kwalificatie werden er door teams extra batterij oplaad rondes gedraaid voor de snelle ronde. Het ging steeds over de laadtoestand van de batterij. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Ja doe mij maar Varta. Een spannend begin van het seizoen, vind ik dan toch. 🤨 WOMAN Tiny Joe White & Flying Mojito Bros
zeeteefje Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 4 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: “Onze Max” heeft z’n eerste dienstwagen al in de kreukels gereden. Het lijkt er eerder op dat de dienstwagen Max in de kreukels heeft gereden. Als je achteras blokkeert kun je niks meer, passagier van je auto. Wellicht versnellingsbak vast gelopen? Er kwamen rare geluiden uit zijn auto bij het terugschakelen vlak voor de crash.🤢
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Als dat zo is en er moet een nieuwe versnellingsbak in, dan zijn dat dan ook nog eens strafpunten? “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
bellejt Geplaatst: 59 minuten geleden Geplaatst: 59 minuten geleden denk niet maar wel gritplaatsen maar hij startte zowiezo al achteraan Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Sprietje Geplaatst: 2 minuten geleden Geplaatst: 2 minuten geleden De achteras blokkeerde door het terugwinnen van elektrische energie. Had niks met de versnellingsbak te maken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen