Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
6 uren geleden, Sprietje zei:

Max heeft dus wel gelijk dat rijden met de nieuwe F1 regels helemaal niets is.

Waarbij ik mij dan afvraag waarom zijn teamgenoot Isack Hadjar op de derde plaats terecht komt met dezelfde auto. 
Verstappen kan mij niet wijsmaken dat de nieuwe regels niet deugen omdat ie ermee niet de snelste is. 

“On ne voit bien qu´avec le cœur.

L´essentiel est invisible pour les yeux”.

Geplaatst:

Hoorde gisteren in een interview dat als hij met een gemotoriseerde winkelkar zou moeten racen hij er ook voor zou gaan om het maximale uit die winkelkar te halen.
Nu misschien net iets te veel van zijn auto gevraagd?

Natuurlijk wel handig om te weten waar de grens ligt zodat je daar zo dicht mogelijk tegenaan kunt gaan zitten om het maximale er uit te kunnen halen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst: (aangepast)
1 uur terug, Drs. IJzerbout zei:

Waarbij ik mij dan afvraag waarom zijn teamgenoot Isack Hadjar op de derde plaats terecht komt met dezelfde auto. 
Verstappen kan mij niet wijsmaken dat de nieuwe regels niet deugen omdat ie ermee niet de snelste is. 

Je kletst al een kip zonder kop. Natuurlijk zul je het afremmend vermogen wat via de achterwielen naar de accu wordt overgebracht moeten begrenzen om de zaak veilig te houden maar dat is afhankelijk van de frictie tussen wegdek en de banden. Dat is bij een gladde baan en zeker als het regent heel wat minder dan bij een stroeve baan. Natuurlijk kun je hiervoor ook een soort van ABS-systeem voor gebruiken maar dat moet wel allemaal heel precies afgesteld worden anders zul je dit soort wielblokkades met een onbestuurbare auto als gevolg vaker meemaken.

Lees dit maar eens hoe de coureurs over de nieuwe regels denken: https://racingnews365.nl/f1-stuit-op-muur-van-coureursweerstand-met-verstappen-als-voorman

aangepast door Sprietje
Geplaatst:
2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Aldus Sprietje, Technisch Directeur Sat4All, afdeling Formula1 Racing. 

Jaloers?

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:
1 uur terug, Drs. IJzerbout zei:

Omdat Max niet verder kwam dan 0,5 run in Q1 misschien en toen blokkeerde de boel...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

• Moderator
Geplaatst:

Ik lees, dat het blokkeren kwam doordat de software door glitches een verkeerd en onwaarschijnlij, toerental detecteerde waardoor enginge braking naar een maximaal niveau ging en de achteras blokkeerde.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
5 uren geleden, Tonskidutch zei:

op mijn fiets had ik een dynamo 😉😝

Mijn fiets heeft een naafmotor, en deze gaat recupureren op het moment dat ik maar lichtjes de rem inknijp ;) maar het achterwel is nog niet gaan blokeren hierdoor, ook niet in de sneeuw :D

Lekker scheuren op je Fatbike, natuurlijk zonder helm ;)

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...