MySat Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Alle zenders werken in het Canaal Digitaal pakket, maar SBS9 niet. Familielid heeft hetzelfde. Wat is hier aan de hand ? Frequentielijst op 23.5e is zeker 6 maanden oud. Heb jij beeld ? Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
bellejt Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden (aangepast) 12128 is seca/mediagard codering eraf zie ik op de box 9 uren geleden aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
MySat Geplaatst: 9 uren geleden Auteur Geplaatst: 9 uren geleden Dank voor de supersnelle reactie... wat zou dat kunnen betekenen? Geen signaal op dat kanaal ? Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
bellejt Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden signaal is er wel maar wordt niet gedecodeerd (streaming werkt wel hier op het kanaal via test) Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Sprietje Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden (aangepast) Prima beeld op SBS9, zelfs met een schoteltje van 45cm in Nederland. Geen probleem met de codering met het familie-pakket. 7 uren geleden aangepast door Sprietje
Codx Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden (aangepast) De ecmpid heeft geen verwijzing meer voor de seca ident. Ze willen je naar nagra mode dwingen. <edit> nee mappen werkt dus niet. Flauw zeg. 6 uren geleden aangepast door Codx SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Mojo Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 3 uren geleden, Codx zei: Ze willen je naar nagra mode dwingen. Of wegjagen..... You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mimisiku Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Ze willen eigenlijk beide…. Liefst naar IPTV (via Online, Freedom etc) en weg van satelliet… Wat ze waarschijnlijk niet snappen is dat door dit soort pesterijen de ‘weglopers’ juist *niet* naar Canal+ IPTV overstappen, maar naar andere IPTV aanbieders… Canal+ heeft ook bijna Viaplay compleet in handen dus ze zetten volledig in op IPTV…. Wellicht dat ik nog net meemaak dat Canal Digitaal de sat verlaat…. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen