atema Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden hallo, ik wil graag digitenne gaan kijken op mijn vu ultimo 4 k ontvanger en heb deze al geinstalleerd , kan ik nu de cam van kpn gaan gebruiken of werkt deze niet op de vu , alvast bedankt
Noordzee Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden (aangepast) De CI+-cam van KPN voor Digitenne werkt inderdaad op de VU+ Ultimo 4K. Dit is op 17 september 2023 bevestigd door @Mojo. Ook in diverse andere types trouwens : Melding 21 december 2023 : Ikzelf heb Digitenne nu ook werkend op de VU+ DUO 4K. Melding 29 december 2023 : VU+ Solo 4K werkt nu ook, melding van Mojo. Melding13 april 2024: VU+Zero 4K werkt nu ook, melding van Jimmy1987. Lees ook eens de avonturen van @Tonskidutch in dit topic: 1 uur geleden aangepast door Noordzee Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
atema Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden vriendelijk bedankt, heb ik nog een vraag hoeveel zenders kan ik dan tegelijk opnemen met deze cam
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen