Mimisiku Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Nee hoor… Het is een verslaving - net als roken - hoe vaak hoor je niet “ als het straks € xxxx kost stop ik met roken”. Gebeurt gewoon niet en de fabrikant weet het…. Het is maar een verwaarloosbaar aantal wat er daadwerkelijk mee stopt. Met sport is dat exact gelijk….. Ik kan uit mijn jeugd herinneren dat ik voor Hfl 1,75 (€0,85) een pak Samson half zwaar haalde bij de Centra voor mijn vader… Ga maar na…. Datzelfde pakje kost nu €20,15 Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
cookie monster Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden (aangepast) Gelukkig heb ik geen kabel TV , er is zelfs een blokker op de lijn gezet !! 't Zal mij werkelijk worst wezen , geen interesse , ook zo in voetbal !! Oh wacht , ik woon den Belgiek 😲 Geen kabel TV , GROTE besparing !! 19 uren geleden aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
OFDM Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Ontzettend vreemde move! Ik ben het met ceesv eens dat de pijngrens bereikt wordt, zeker in deze tijd. Het lijkt wel alsof Ziggo blij wordt van klanten richting Internet only met NL Ziet. Perfecte oplossing met DVB-C ernaast voor extra toestellen dan toch? En dan mogen ze nog blij zijn dat ze niet helemaal overstappen naar een andere aanbieder.
Gerard 76 Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Hetzelfde truukje weer toegepast. En weer gaat de meerderheid schoorvoetend akkoord met een prijsverhoging. Zolang de meerderheid dit slikt is t eind niet in zicht. Inderdaad mooi NLziet nemen. Prima aanbod voor een gunstige prijs
OFDM Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden Er zijn teveel mannen die de voetbal wel willen hebben denk ik.
moonchild Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Nu nog F1 erbij voor 2,50................................. Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm! VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
cookie monster Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden 24 minuten geleden, moonchild zei: erbij voor 2,50 Apart , of nog eens een prijsverhoging ?? Nou .... benieuwd hoe de klant zal reageren ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
OFDM Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Ik ga vanmiddag proberen iemand te overtuigen TV op te zeggen en Internet only te gaan.
spijk Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden bij online.nl hebben ze dit ook al vele jaren toegevoegd aan het basisaanbod alle espn kanalen, en de film1 kanalen zijn ook al inbegrepen. laatst zijn ze begonnen met een tv pakket weer zonder esp geloof iets van 3.50 goedkoper. wie weet gaat ziggo dit ook in de toekomst doen. LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, Cahors Big Bisat: 7W ,08W, 4.8E ,9E ,13E ,19E, 23.5E ,28.2E.
Eduard07 Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 17 uren geleden, Mimisiku zei: Nee hoor… Het is een verslaving - net als roken - hoe vaak hoor je niet “ als het straks € xxxx kost stop ik met roken”. Gebeurt gewoon niet en de fabrikant weet het…. Het is maar een verwaarloosbaar aantal wat er daadwerkelijk mee stopt. Met sport is dat exact gelijk….. Mutatis mutandis benzineprijs. Of "terrasjes pikken". Of grof geld betalen voor een pittig geprijsd festival (dat gisteren niet doorging in Amsterdam.) Even modder gooien over "Alles wordt onbetaalbaar" op FB is snel gedaan. Maar daarna is het weer stil en zien we geen verdere gevolgen. 1 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
OFDM Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 21 minuten geleden, spijk zei: bij online.nl hebben ze dit ook al vele jaren toegevoegd aan het basisaanbod alle espn kanalen, en de film1 kanalen zijn ook al inbegrepen. laatst zijn ze begonnen met een tv pakket weer zonder esp geloof iets van 3.50 goedkoper. wie weet gaat ziggo dit ook in de toekomst doen. Ik lees dagelijks bakken met nieuws maar deze week kwam iets voorbij over een provider waar ze een kaal TV pakket zonder sport aan (gaan) bieden. Het zal vroeg in de ochtend zijn geweest want ik weet niet meer wie of waar ik dat las. Zou deze kunnen zijn dan? 7 minuten geleden, Eduard07 zei: Mutatis mutandis benzineprijs. Of "terrasjes pikken". Of grof geld betalen voor een pittig geprijsd festival (dat gisteren niet doorging in Amsterdam.) Even modder gooien over "Alles wordt onbetaalbaar" op FB is snel gedaan. Maar daarna is het weer stil en zien we geen verdere gevolgen. Jap, de klaagcultuur. Dan is het prijsverschil te klein om in actie te komen. Kosten baten
Eduard07 Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) 17 minuten geleden, OFDM zei: Jap, de klaagcultuur. Dan is het prijsverschil te klein om in actie te komen. Kosten baten Inderdaad! Wie het onderste uit de kan wil hebben, krijgt de deksel op de neus. Die oude spreekwoordelijke wijsheid typeert de "doorsnee Nederlander" een beetje. Terwijl we prima weten - vanuit onze privé situatie - dat uiteindelijk alles een lengte/breedte verhaal is. Het ESPN rekensommetje van Ziggo is hierin -wederom- illustratief. (Rekenen was ooit in het basisonderwijs al een kernonderdeel. Soms lijkt dat nu niet meer het geval. Zou dat door BNPL en Klarna komen? 🙃) 5 uren geleden aangepast door Eduard07 1 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden bakken met nieuws? @OFDM ik zag daarstraks Buitenhof met onze professor virologie Marion Koopmans daar ging het ook een beetje over de "mediademie" wat we allemaal lezen en er ook direct op reageren. Niks mis met informatie verzamelen echter als er een deel van de bevolking er niets mee kan aanvangen, ontstaan die situatie die Emile Roeme beschreef over intimidatie en aanslagen op volksvertegenwoordigers. Zo en dan Ziggo met hun onzalige plan. Ik heb opgezegd. Solid Air John Martyn
Miauw Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Arrogantie eerste klas van Ziggo, fijn voor voetbal kijkers, als je er niets mee hebt, dan naar een andere aanbieder overstappen. Weet iemand of dat ESPN pakket ook compleet via DVB-C aangeboden wordt? Hoe zit het als je DVB-C zonder smartcard kijkt mocht het via DVB-C aangeboden worden? Heeft Hollandsnieuwe op Ziggo dit niet in het aanbod zitten, want dan scheelt het ook wat, al heeft Hollandsnieuwe enkel een TV app voor TV kijken naast het DVB-C aanbod zonder smartcard? Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Crazy Sat Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden (aangepast) Een van de alternatieven blijft uiteraard nog altijd satelliet. Ik kijk al jaren naar voetbal op TV via de feeds. Alle wedstrijden van de Eredivisie ( die ESPN uitzend ) zitten altijd op de 7,0°E. Ze zijn al jaren in BISS maar die heb je nu in enkele seconden met beeld. Gebruik de FuryBiss plugin ,eenmaal gestart krijg je een overzicht van alle feeds (FTA+BISS) met beschrijving van alle gegevens.Druk op de oranje knop voor "feed scan" , je leest de feed in druk vervolgens op de groen knop "auto biss" na enkele seconden heb je beeld met oscam. In totaal duurt het welgeteld 15 seconden en alles gratis. 55 minuten geleden aangepast door Crazy Sat 1 feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen