slider Geplaatst: dinsdag om 12:26 Geplaatst: dinsdag om 12:26 Hey allemaal, Hoe verteren jullie de aangekondigde hitte, zo zonder airco? wij gaan veel zwemmen,door de bossen wandelen,,of naar een shopping center, wat doen jullie om de hitte te verdragen? bedankt alvast voor jullie tips slider beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Moderator ceesv Geplaatst: dinsdag om 13:22 Moderator Geplaatst: dinsdag om 13:22 Wanneer je een ventilator hebt, kan je er een natte doek voor hangen, de verdamping onttrekt warmte. De onderkant van de doek kan je in een emmer of teiltje met water hangen waardoor die doek vocht blijft optrekken. Verder overdag alles dicht en nachts ventileren. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bellejt Geplaatst: dinsdag om 13:33 Geplaatst: dinsdag om 13:33 kelder deur opengezet en ramen boven.Permanent wind die afkoelt nu Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Gerard 76 Geplaatst: dinsdag om 15:23 Geplaatst: dinsdag om 15:23 De angstpropaganda draait overuren, nu is het de superhittegolf en de vuurrode kleuren bij het weerbericht. Mijn advies, niet teveel op tv of internet kijken en je gezonde verstand gebruiken, en let op elkaar, onze ouderen en onze dieren. 1
Tonskidutch Geplaatst: donderdag om 08:27 Geplaatst: donderdag om 08:27 Heel gave muziek luisteren en verder niets doen 😜 1 Fat Freddy's Drop Bohannon
bellejt Geplaatst: donderdag om 08:28 Geplaatst: donderdag om 08:28 badhanddoek op stoel en gamen met een fris drankje of hete thee earl gray Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Psychosammie Geplaatst: donderdag om 11:08 Geplaatst: donderdag om 11:08 Ik moet gelijk denken aan de familie Bundy. Die hielden vakantie op de koel afdeling van de supermarkt. 3 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Beheerder Michel Geplaatst: donderdag om 13:53 Beheerder Geplaatst: donderdag om 13:53 Zo, anders niet te doen. Ben niets gewend Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
hvdh Geplaatst: donderdag om 15:36 Geplaatst: donderdag om 15:36 Iemand dit al geprobeerd? Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.
Psychosammie Geplaatst: donderdag om 20:52 Geplaatst: donderdag om 20:52 Ik heb een kratje kouwe pils aan geplakt maar nou draait hij niet meer. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
cookie monster Geplaatst: donderdag om 21:30 Geplaatst: donderdag om 21:30 Ik ben aan het skiëen 🥳 Oh wacht , ik ben aan het dromen !! 😔µ Mijn 2 huisgenoten liggen hier naast mij op de zetel en ik ben ondertussen op mijne comfoeter aan het rammen !! 1 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Miauw Geplaatst: donderdag om 23:21 Geplaatst: donderdag om 23:21 Ik probeer straks zodra ik wakker ben het het huisje en het zwembad van de Heijderbos in de achterbak van de auto te krijgen voor we naar huis vertrekken, je moet toch wat. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 09:31 Geplaatst: gisteren om 09:31 Ja weer iets later opgestaan, beroerd van die hitte en de stress ook nog ! 😁 dat laatste beeld was mooi, die eerdere over twee huisgenoten die naast U op de zetel liggen is iets verontrustend 🤣 Fat Freddy's Drop Bohannon
cookie monster Geplaatst: gisteren om 11:20 Geplaatst: gisteren om 11:20 1 uur geleden, Tonskidutch zei: dat laatste beeld was mooi , die eerdere over twee huisgenoten die naast U op de zetel liggen is iets verontrustend 🤣 Gij nieuwsgierige 🥳 https://www.facebook.com/luxarts.net/photos/giant-cat-sofa-️-httpsluxartsnetcat-shaped-sofas/122228624510215542 🐈⬛🐈 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 11:22 Geplaatst: gisteren om 11:22 Aha oké katten, geen noodzaak voor facebroek 1 Fat Freddy's Drop Bohannon
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen