Ga naar inhoud


Hoe cc cam installeren in Open Atv 3.0


renzie

Aanbevolen berichten

Open Pli 4.0 geeft steeds vastlopers (radartjes in beeld) op de vu duo van een vriend van mij. ik dacht voor hem Open Atv te installeren. Op zich best een mooie image maar tegenwoordig zit daar niet meer de mogelijkheid van een cam installeren in. Waar kan ik cc cam 2.30 downloaden en waar/hoe installeer ik die in Open Atv?  

 

 

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jij mist de softcam feed in : menu - applicaties - groen

 

Google even op ATV softcam feed ipk, deze installeren (lokaal via \tmp) en voila dan verschijnt hij weer in je 'feeds'

 

Succes

Xpeed LX2 | Vu+ Ultimo | DM800C (+se) | SAB Titan 3606 | Triax 19,2/23,5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je deze file : softcam-feed-mipsel_1.0_all.ipk die in tmp moet worden geplaatst?

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gratje65   bedankt! ik had jou post nog niet gezien. ik ga er morgen mee aan de slag.  Deze gewoon in de tmp plaatsen en via de ipk installer in het  OPEN ATV menu  installeren.

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en waar in open atv kom ik de softcam dan tegen om hem handmatig op te starten?

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De manier van gratje werkt ook prima en legt meteen uit hoe je ts panel erbij installeert, de softcam feed zoals ik aangaf is conform de oude vertrouwde style en dan verschijnt hij weer waar je hem verwacht had

Xpeed LX2 | Vu+ Ultimo | DM800C (+se) | SAB Titan 3606 | Triax 19,2/23,5

Link naar reactie
Delen op andere sites

is er ook een andere plek waar tspanel vandaan kan halen? ik heb mij geregistreerd op het forum maar kan/mag nog steeds niks downloaden. of kan iemand hem hier plaatsen?

aangepast door renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is er ook een andere plek waar tspanel vandaan kan halen? ik heb mij geregistreerd op het forum maar kan/mag nog steeds niks downloaden. of kan iemand hem hier plaatsen?

http://www.sat4all.com/forums/topic/333036-gevonden-ergens-op-een-site-tsmedia-voor-oe20-enopenpli-30/page-5?do=findComment&comment=2217371

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De manier van gratje werkt ook prima en legt meteen uit hoe je ts panel erbij installeert, de softcam feed zoals ik aangaf is conform de oude vertrouwde style en dan verschijnt hij weer waar je hem verwacht had

 

ik heb de softcam geïnstalleerd en kan nu in open atv via de blauwe knop in het menu softcam terugvinden. De softcam download optie werkt niet maar ik kan wel een via ipk geïnstalleerde softcam selecteren en via de groene knop opstarten. ik krijg echter geen beeld.  moet de cc cam cfg in etcvof usr/keys staan en moet ik hem 644 of 755 rechten geven?    

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou krijg ik twee verschillende antwoorden. usr/keys en var/keys welke moet ik nou hebben?  en moet ik nog rechten toekennen? 644 of 755?

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...