Ga naar inhoud

Nieuwsberichten

Nieuws en relevante discussies

6.877 onderwerpen in dit forum

• 6 reacties
    • 2,6k weergaven
    • Sat4all vriend

[Serie] Das Erste/ARD Weissensee vanaf 14-9-2010

• Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 3,6k weergaven
  1. [Muziek] Pavarotti

• 2 reacties
    • 3,6k weergaven
    • Sat4all vriend

[Docu] SBS6 en "9/11 In memoriam New York City"

• Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 8,1k weergaven
    • 14 reacties
    • 13,9k weergaven
  2. [Serie] Stargate SG1 op Tele5

• 1 reactie
    • 4,3k weergaven
    • 2 reacties
    • 2,9k weergaven
    • 1 reactie
    • 2,4k weergaven
    • 6 reacties
    • 3,8k weergaven
    • 9 reacties
    • 16,2k weergaven
    • 23 reacties
    • 7k weergaven
    • Sat4all vriend

[Kabel] UPC stapt over op CI+ 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 30 reacties
    • 27,2k weergaven
  3. [Televisie] Het Journaal in 2013 in HD 1 2 3

• 33 reacties
    • 14,4k weergaven
    • 10 reacties
    • 6,4k weergaven
    • 5 reacties
    • 4,4k weergaven
    • 22 reacties
    • 9,5k weergaven
    • 4 reacties
    • 2,4k weergaven
    • Sat4all vriend

[Televisie] Toshiba bevestigt 'brilloze' 3D-tv

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 14 reacties
    • 3,9k weergaven
    • Sat4all vriend

[Televisie] Het Gesprek in surséance van betaling 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 30 reacties
    • 7,5k weergaven

• Ja. De machine heeft gewoon een wifi verbinding. En hij praat via de cloud met jouw computer.
    • Film1 wordt nog via satelliet doorgegeven, maar met 1 HD zender via satelliet is dat niet een film pakket waardig, net zoals er op de 28.2 film zenders zijn in flut sd. met de tijd gaat iedereen over op enkel app, hebben ze meer controle over en kunnen ze ook weten of een zender veel kijkers heeft en of een nieuw programma live wordt bekeken of uitgesteld en hoeveel er kijken.     En in België bij Telenet gaan er al zover dat er een nieuwe zender wordt toegevoegd en dat die enkel via de tv box te zien is, via de kabel voegen ze geen nieuwe zenders meer toe.
    • Als je internet en DVB-C zenders afneemt, ben ik twee type splitters tegen gekomen, maar welke is tegenwoordig gebruikelijk?   Type met 2 TV aansluitingen?   Type met 1 TV en 1 data aansluiting, dus geen TV uitgang.   Welke is de laatste die uitgegeven zijn? En welke is beter?
    • Ik vraag mij af of Canal Digitaal in 2030 of eerder nog op satelliet uitzendingen doorgeeft.   Voor de oude toen kleine kabel bedrijven was het een belangrijke aanvoer, voor vakantieparken was het een aanvoer, steeds meer gaat over in de app van Canal Digitaal, want dat kost vele malen minder met hun ooit 1 miljoen digitale TV abonnees. Naast dit alles zijn er meer aanbieders voor zakelijk gebruik wat via glasvezel dan wel 5G aangevoerd wordt.   Ik ben 11 jaar geleden op de Eemhof geweest, daar was toen nog geen standaard wifi in elk huisje. Door een VIP huisje kregen we er kaarten voor de hotspot van KPN erbij, maar doordat er een paar KPN inlog codes waren door gebruik van KPN thuis, werd er van een eigen hotspot gebruik gemaakt wat prima werkte.   Er staan flinke masten op de diverse parken, ook met een schotel er vaak bij, maar meer gericht op gratis uit bijvoorbeeld Duitsland komt, want er komen veel Duitse gasten op de parken, voor de Nederlandse zenders zal het volgens mij aanvoer via de glasvezel zijn.   Het meest wat ik jammer vindt is dat de eigen zenders waar 3 films per dag op uitgezonden werden, waren leuker dan Film1, al wordt het laatste volgens mij ook niet meer door gegeven.  
  • Nieuwe aanmaken...