Ga naar inhoud

Vu Plus

Vragen en informatie over Vu Plus receivers

6.253 onderwerpen in dit forum

• 6 reacties
    • 7k weergaven
    • 15 reacties
    • 10,6k weergaven
    • 10 reacties
    • 35,5k weergaven
  1. webcam op VU + duo

• 3 reacties
    • 11,8k weergaven
    • 2 reacties
    • 5,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 6 reacties
    • 4k weergaven
    • 6 reacties
    • 2,6k weergaven
    • 14 reacties
    • 5,5k weergaven
    • 47 reacties
    • 32k weergaven
    • 1 reactie
    • 2,2k weergaven
  2. Kanaallijsten

• 2 reacties
    • 5k weergaven
    • 2 reacties
    • 3,2k weergaven
  3. Startprobleem.

• 8 reacties
    • 4,8k weergaven
    • 3 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 4 reacties
    • 8,6k weergaven
    • 15 reacties
    • 8,1k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 4 reacties
    • 7,5k weergaven
    • 4 reacties
    • 5,2k weergaven

• Ik zal je niet kunnen overtuigen maar toch even dit : Gratis parkeren bij Emmen. Ruim 2 uur enkele reis. Ruim 18 euro in de dal uren, daarom ging ik in het weekeind.   Ik ging ook wel eens naar de IBC met de auto met fiets achterin, laatste stukje fietsen, perfect.
    • Ik heb geen OV-kaart, dus eerst zoiets aanschaffen. Nog nooit de neiging gehad want het was met z'n 5-en en zelfs met z'n 2-en altijd goedkoper om met de auto te gaan. Maar goed, met de auto naar Emmen en daar betaald parkeren. Met de boemel naar Meppel en  2 a 3x overstappen en dan zien hoe je op die plek komt. En dan terug nog een keer die toestanden. Dank je feestelijk. M'n autokarriemotorie rijdt trouwens 1 op 14 a 15. Mag van mij ook wel 1 op 40 zijn.
    • Ben je er al verder mee ? Ik ken het programma helaas ook niet goed.
    • Ik heb nog wat flesjes IBC-bier over.
    • Vanuit Drenthe ? Met de wagen naar het station en dan een poosje uit het raam turen ( ik lees en/of luister radio ) En je stapt voor de deur uit. Als je eerst een maandelijks opzegbare kortingskaart neemt dan is de trein ongeveer gelijk aan brandstof. (   je hebt geen zuinige wagen zo te zien ? ) Toegang is gratis. ( voor de bezoeker dan ) Ik ontving ontelbare e-mails of ik ajb wou komen.   Overigens, de Nederlanders zijn veruit in de minderheid daar, als het in een ander land zou zijn dan ging ik ook niet. Nou ja, ik was wel eens op de IBC in Genève, rond '90, maar dat was voor werk. Toen wisselde de locatie nog, nu steeds in A'dam, althans voor Europa.
  • Nieuwe aanmaken...