Ga naar inhoud

Software

Alles over software (Windows, mac os, linux, android)


13.431 onderwerpen in dit forum

    • 2 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 3 reacties
    • 2,9k weergaven
    • Sat4all vriend

    LibreOffice (OpenOffice) is uit

      • Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 3,2k weergaven
    • 4 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 8 reacties
    • 3,6k weergaven
    • Sat4all vriend

    Proxy server instellen via Terminal (Dreambox)

      • Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 21k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
    • Sat4all vriend

    DELL laptop met WIN7 start steeds trager op 1 2

      • Sat4all vriend
    • 26 reacties
    • 25,9k weergaven
  1. iPhone op XP home

    • 1 reactie
    • 1,5k weergaven
    • 20 reacties
    • 8,5k weergaven
    • 5 reacties
    • 16,4k weergaven
  2. mythbuntu met dreambox

    • 5 reacties
    • 2,6k weergaven
    • 13 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 7 reacties
    • 15,6k weergaven
  3. WRT54GL draaien op CCcam? 1 2

    • 18 reacties
    • 15,7k weergaven
  4. Linux en supported S2 ontvangers i.c.m IC module

    • 0 reacties
    • 1,2k weergaven
  5. leuke iphone app met epg en meer

    • 5 reacties
    • 2,8k weergaven
    • 3 reacties
    • 4,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 3,1k weergaven
    • 640 reacties
    • 505,8k weergaven


  • Berichten

    • Dat defecte modem heb ik toen ter reparatie terug gebracht naar de winkel.. Het ging om een apparaat van ongeveer 250 Euro.   De servicedesk van de winkel vertelde mij toen, dat je binnen 2 jaar het defecte apparaat mocht terug geven in ruil voor het aankoop bedrag,  een aanbod wat ik geaccepteerd heb. In die 2 jaar was hetzelfde modem 50 Euro goedkoper geworden, ik heb voor 200 Euro een nieuwe gekocht en kreeg 50 euro toe.😉
    • Klopt want KPN heeft zijn telefoonlijnen helemaal nergens beveiligd tegen overspanning oid. Ik had een klant in Holten en die kreeg gewoon elke 3 jaar een geheel nieuw beveiligingssysteem en dat alleen door inslagen via de telefoonlijn. Toen ik hem aangaf dat we daar overspanningsbeveiliging voor hadden was zijn reactie "ben je helemaal bedondert", "dat gaan we niet doen" Op de vraag waarom niet want daarmee voorkwam hij een bult ellende elke keer. Was zijn reactie "klopt, maar nu kom jij hier zo ongeveer elke 3 jaar het meest moderne beveiligingssysteem monteren zonder dat het me 1 cent kost". "Dus zolang de verzekering betaald en geen overspanningsbeveiliging eist kom jij maar elke 3 jaar wat nieuws monteren" De laatste keer dat ik er was had hij zitten werken en was de telefooncentrale die links van hem aan de wand was gemonteerd met geweld voor hem langs geschoten over zijn bureau om 4m verder tegen de rechter wand te knallen. Toen ze kwamen de telefoonlijn te herstellen was deze op sommige plekken gewoon helemaal weg en was er alleen nog een zwart/blauw spoor in het zand te vinden en van de weg naar zijn huis hebben ze op een stuk van 150m 7 lassen moeten maken voordat er weer telefoon en internet was. Bleek dat de bliksem in een berk was geslagen die direct naast de telefoonlijn stond.
    • De angstpropaganda draait overuren, nu is het de superhittegolf en de vuurrode kleuren bij het weerbericht.   Mijn advies,  niet teveel op tv of internet kijken  en je gezonde verstand gebruiken, en let op elkaar, onze ouderen en onze dieren.    
    • De ouderwetse ondergrondse koperen telefoonlijn is een van de meest onderschatte manieren hoe in je huis schade ontstaat door bliksem. Ik heb zelf een keer een modem defect gehad door bliksem.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...