Ga naar inhoud

CanalDigitaal / TV-Vlaanderen

Alles over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen

6.268 onderwerpen in dit forum

• 6 reacties
    • 46,5k weergaven
    • 4 reacties
    • 7,7k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 20,9k weergaven
  1. Familiepakket en HDzenders

• 4 reacties
    • 3,9k weergaven
    • 11 reacties
    • 11,4k weergaven
    • 1 reactie
    • 2,9k weergaven
    • Sat4all vriend

Geluid ned 1 hd happert 1 2

• Sat4all vriend
    • 20 reacties
    • 6,9k weergaven
    • 13 reacties
    • 8,7k weergaven
    • 3 reacties
    • 2,8k weergaven
    • 11 reacties
    • 28,2k weergaven
  2. Waar is radio10 gold ? 1 2

• 24 reacties
    • 15,3k weergaven
  3. Kaart doet het weer niet

• 9 reacties
    • 6,7k weergaven
    • 1 reactie
    • 3,6k weergaven
    • 4 reacties
    • 2,7k weergaven
    • Sat4all vriend

Gratis Canal Digital TV kijken.

• Sat4all vriend
    • 12 reacties
    • 17,3k weergaven
    • Sat4all vriend

23,5 graden onvindbaar 1 2

• Sat4all vriend
    • 17 reacties
    • 27,8k weergaven
  4. M7 SAT801 Voor TvV 1 2 3

• 30 reacties
    • 47,9k weergaven
    • 57 reacties
    • 33,6k weergaven
  5. Multyenne + TVV

• 0 reacties
    • 9,1k weergaven
    • 3 reacties
    • 16,2k weergaven

• Dat kan wel want je zit heel snel ver boven de 100, maar dan lopen de boetes ook op en dat gaat zeker niet gebeuren.  
    • https://www.l1nieuws.nl/nieuws/2969936/148-waar-je-30-mag-bmw-terroriseert-hoensbroek   gaat dat met die swift ook? video iets naar beneden
    • Is een Suzuki Swift 1.4 sport uitvoering met boosterjet motor en dan bewust een ouder type uit 2019 want de nieuwere uitvoeringen hebben een minder krachtige motor (zit een accu ondersteunde elektro motor bij in), zijn zwaarder en vallen dan in een ander belastingtarief. Beide zijn euro 6 en ze gebruiken nagenoeg hetzelfde dus dat voordeel van elektro ondersteund weegt niet op tegen de extra wegenbelasting. Tenminste ik had uitgerekend dat je minimaal 8.000 km per maand moet rijden voordat het lagere verbruik van het nieuwere model lonend is. Verder worden deze sport uitvoeringen altijd met Full options geleverd, dus geregelde airco, aptive cruisecontrol, lane departure, automatische led verlichting, stoelverwarming, sportstoelen enz. Belangrijkste is echter dat ondanks dat het een kleine auto hij van binnen toch verrassend ruim is en er ook wat flinke dozen in passen als ze me spullen na moeten brengen.
    • Dat kan heel goed te maken hebben met het weer. De zgn propagatie : https://nl.wikipedia.org/wiki/Propagatie_(radio) Daar is 1 remedie voor, afwachten.
    • laat ik nu eerlijk bekennen, betreffende het merk en model dat zou ik niet kunnen zeggen of zelf raden!
  • Nieuwe aanmaken...