Ga naar inhoud


en DM800HD : HD-picons 60x100 voor gebruik met HD-skin


Gerard 76

Aanbevolen berichten

Met dank aan Licher bijgaand een bestandje met HD Picons voor Digitenne (regio Utrecht).

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op mijn DM800 zie ik de map 'Picons' in de root, waar de gewone picons in staan. Niet gehinderd door enige kennis heb ik de 3D picons ook daar geplaatst.:D Blijkbaar worden dan de oude picons door de 3D versie overschreven, want op een aantal zenders zie ik nu wel de 3D versie. Ik zou ze echter ook liever op USB stick willen plaatsen, maar weet ook niet hoe crazy

DM7020S/160gbHDD + DM800/250gbHDD + Visiosat G3D (13,0/19,2/23,5/28,2 ) in cascade met de Triax TD110 + STAB HH120. Schwaiger SF 9000 Satfinder Plus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor als je picons op een andere plek staan dan een CF kaart (voorkeur) of USB stick:

 

Ga bij de E2 Dreambox in het menu naar applicaties en druk op de rode toets (verwijderen) en verwijder daar de picon plugins van de diverse orbit posities. Controleer via bijvoorbeeld de windowsverkenner op een pc de map waarin de picons staan en zorg dat deze leeg is.

 

Dreambox herstarten....

 

Ga bij de E2 Dreambox in het menu naar applicaties en druk op de groene toets (toevoegen) en installeer daar een van de aangeboden picons. Nu zal de vraag verschijnen waar je deze picons wil installeren. Kies hier je CF kaartje of USB stick.

 

Vervolgens zal je dreambox alleen naar naar dit medium kijken voor picons, wat je er zelf ook inzet.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

In welke skin worden deze picons correct weergegeven?

 

Gebruik zelf de nemesis glassline en daar valt een stuk weg namelijk. Of kan ik dit eventueel zelf verhelpen in de skin?

Of moeten alle picons verkleind worden? (met welk programma bijvoorbeeld kan dat dan?)

 

 

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

dream-elite punt net

 

Prima image voor de dreambox en maar dat is mijn mening, de mooiste skins. gebruik zelf de Black Shadow skin, waar de HD picons uitstekend op worden weergegeven.

 

Origineel bericht van: pietpiet50
In welke skin worden deze picons correct weergegeven?

 

Gebruik zelf de nemesis glassline en daar valt een stuk weg namelijk. Of kan ik dit eventueel zelf verhelpen in de skin?

Of moeten alle picons verkleind worden? (met welk programma bijvoorbeeld kan dat dan?)

 

DM8000

Vaste opstelling Astra1, Astra2 en Astra3

Link naar reactie
Delen op andere sites

De combinatie van de Glas HD skin en de Licher HD picons vind ik persoonlijk een mooie combinatie.

post-12894-1318260768,5752_thumb.jpg

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...