minplus Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden Dus toch afvoeren. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrit B Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden Als jij het zo wilt zien prima toch. Maar denk dat je nog nooit in een onderkomen bent geweest waar sommige Chinese kok's die 3 maand moeten verblijven. Ik heb ruimtes gezien waar ze dus naast hun werk konden verblijven en dat was dan een ruimte van 1m40 x 2m50 waar ze dan met z'n 2'en in een stapelbed moesten slapen, maar ook alleen wat matrassen op een zolder met een gordijntje als deur. Gelukkig ook andere restaurants gezien met wel ruime kamers, fatsoenlijke badkamer enz. maar wel ook om de zoveel tijd nieuwe koks zodat ze niet aan bepaalde regels te hoeven voldoen. Naar mijn mening dus heel goed dat men daar paal en perk aan stelt. Misschien dit rapport eens lezen Rapportage Aziatische Horeca 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Tja en toch is het jammer dat je bijna nergens meer een ordentelijke Bapi Pangang kan krijgen. Of je moet hem echt zelf maken. Dat lukt ook wel maar is veel werk. Baba O'Riley The Who
gerrit B Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Klopt helemaal, en de grens hoef je ook niet over te gaan want Bapi Pangang in Dld. dat smaakt heel anders dan hier in Nederland. Gelukkig hebben wij hier in de buurt wel een goede chinees (naar zeggen zou de eigenaar de oud wielrenner Hennie Stamsnijder zijn) zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: 9 uren geleden Moderator Geplaatst: 9 uren geleden 18 uren geleden, Tonskidutch zei: Even off topic de Chinees Indische restaurants zijn allemaal op z'n retour. Even? Wat is de mop? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
hugogertie Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Ik denk dat de restaurants worden ingepakt en terug gestuurd naar land van herkomst🙃 VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
gerrit B Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Om dan maar bij de chinees te blijven Een Chinese Jehova getuige? Ding Dong Een Chinees dom blondje? Dom Ding De Chinese minister van verkeer? Om Lei Ding Een Chinese visser? Pa Ling Een Chinese drugshandelaar? Do Ping Een Chinees achterwerk? Wang Snee Wang Een Chinese scheet? Wang Snee Wang Pang Chinees toiletpapier? Wang Snee Wang Pang Behang Een Chinese luier? Wang Snee Wang Pang Vang Een Chinese schoonmoeder? Tang Een Chinese schoonvader? Bang van Tang 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Een Chinees hondenras ChowChow Een Chinese delicatesse Chow Mein 🤣 Baba O'Riley The Who
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen