Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten

De gekke kuren van de winter/lente.

Gisteren een prachtige carnavalstoet met een aangenaam lentezonnetje. Deze morgen een prachtig sneeuwtapijt. Mooie contrast.... :D

Waar waren de steltenlopers van Merchtem ( of zoals ze daar zelf zeggen, Merchte" ) dan gisteren?

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Waar waren de steltenlopers van Merchtem ( of zoals ze daar zelf zeggen, Merchte" ) dan gisteren?

 

Knap opgemerkt , ze waren in Poperinge. Een stuk rondtrekkende Vlaamse folklore , heerlijk toch. :)

 

http://www.steltenlopersmerchtem.be/Kalender

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knap opgemerkt , ze waren in Poperinge. Een stuk rondtrekkende Vlaamse folklore , heerlijk toch. :)

 

http://www.steltenlopersmerchtem.be/Kalender

Ik ken die mannen he, Ik was samen met de ganse familie vorig jaar op het jubileumfeest.

Van de eerste daar, en van de laatsten weg.

Ik heb er zelfs een stukje kalkaanwas (hielspoor) dat afgebroken was door te denken dat ik nog 18 was. Gevolg, de dagen nadien het gevoel dat ik 81 was.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier voorlopig geen sneeuw, maar wat wel zo is, dat is een bepaalde ruimte hier in de woning waar de cv radiator nooit aanstaat, en die we oa bv de dag voor kerst (familie eetmaal) alle reeds voorbereide zaken die koel maar niet in de koelkast moeten staan, vorige kerst was het daar gewoon veel te warm om dat te doen. Vandaag is het daar juist goed om die ruimte gebruiken zoals we dat andere jaren doen met de dag voor kerst.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt geen regen-Jack, Jas of Mantel die boven 4 en onder 10 juist is

of je zweet je de tering binnen een half uur { slecht voor mijn bloedsomloop } of je raakt binnen een half uur onderkoeld { slecht voor mijn oude knooken en spieren }

 

Enkel de forenzen in hun lege lease-bak hebben nog wat lol met een plaatselijke sneeuwbui en zetten het airco-climatic schuivertje op zoals thuis.

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je vergeet de stoelverwarming.

Ideaal met dit weer, het weerstation geeft op dit moment -1,3 graden C.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vergeet de stoelverwarming.

Ideaal met dit weer, het weerstation geeft op dit moment -1,3 graden C.

Maar niet zo goed voor de kleine zwemkampioenen he

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na een paar maanden terug in Belgenland.

Ja wadde, dat is een groooooooot verschil he.

 

Wimo01

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer eens ingesloten in de besneeuwde ardennen voor een paar uur , wij zijn dat gewoon

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En wat schakel je nog meer in als het echt gaat vriezen. :D

Standheizung?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Via de remote app of de timer kan je een kleine kachel starten die het koelwater in de secundaire kringloop verwarmt.

Ideaal in de winter.

In de zomer kan je de ventilatie vooraf starten waardoor de ergste hitte al uit het interieur verdwijnt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...