Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Die wind was voor mij prima, als ik niet door de waterpolitie weggehaald werd voer ik in mijn zeilbootje mooi van de valkenwegpont tot de tolhuispont.

Maar ja mocht niet en toen vond ik het ook wel leuk op de politieboot mee te gaan en toen wist ik echt niet meer dat ik terug naar de sixhaven moest.

Ouders hebben toen wel op hun kop gehad maar ja ik was gewoon ondernement en mijn bootje was alles alleen toen net vijf jaar of zo.

Als je op minder dan 200 meter van de bakker woont ist normaal warm he

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoe weet jij dat mijn opa bakker was en dat het minder dan 200 meter lopen was naar de bakkerij, vanwege het weer was dat altijd wel lekker voor de broodjes.

En de krenten waren in de zomer ook beter gedroogd dan in de winter, al zou ik ze niet naar Bali sturen om te drogen want dat gaat met die warmte daar nu veel te snel en het waait daar niet erg veel.
 

En voor het weer zou ik echt wel naar de Verenigde Arabische Emiraten gaan maar dat willen er zoveel en daar waait het ook bijna niet dus daar hebben ze in de ochtend geen tegen wind en in de middag ook niet.
 

Tevens is het weer hier in Frjentsjer ook niet veel soeps op dit moment net zoals in de rest van Nederland, vanmorgen tegenwind en vanmiddag ook tegenwind.

post-51681-0-19746700-1453828604.png

post-51681-0-61421700-1453828618.png

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja...Bali vind ik ook heel mooi. Ik ben er 2 x geweest en ik dacht dat ik in het paradijs was. Ook in het binnenland op weg naar de vulkaan vond ik machtig mooi. Regen hebben we er nagenoeg niet gehad maar het zal nu wel regentijd zijn. En eten lekker daar. Mmmm. :grin:

 

Het weer in de Emiraten is nu op z´n mooist...we zitten lekker buiten ´s avonds zo lang het nog kan. Nog 2 maanden en dan is het voorbij met de pret. Regenen doet het hier zo goed als nooit. Gemiddeld aantal regendagen: 4 dagen per jaar. Maar volgens mij hebben we dat vorig jaar niet gehaald.  :D 

 

Als je op het kaartje in de vorige posting kijkt dan woon ik in het uiterste noordelijke puntje: dat heet RAK. Ras al Khaimah.

Bij helder weer kunnen we de bergen van Oman zien. Werken in Dubai. :crazy:

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zitten nu inderdaad midden in het regenseizoen,maar ik ben nu hier weer vanaf November en het is deze week pas beginnen te regenen.

 

De lokale bevolking begrijpt het ook niet dat het zo lang niet regent,dus hier is het weer ook  aan het veranderen.

Maar het fijne hier is dat de temperatuur hoog blijft,met oud jaar was het om twaalf uur nog 33 graden op het strand en dat is dan weer heel apart als je zo de jaarwisseling viert. :D

 

Als je de bergen ingaat daalt de temperatuur in de avond wel en kan je wel slapen zonder airco :grin:  :grin:

 

Bali is mooi vooral de rijstvelden met hun terrassen dan is het inderdaad net een paradijs.

Gr:Toon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag hier bij ons (Spanje)

 

post-69582-0-65689100-1454343100.jpg

 

Wimo01

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das goe gezegd, want KV.Mechelen zijn de kakkers he.

:cry:

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator

Eens even de data van het weerstation bekeken.

Vandaag al 18 mm. neerslag, deze maand al bijna 100 mm. neerslag!

Februari is hier meestal een redelijk droge maand, de afgelopen 5 jaar gemiddeld 60 mm. neerslag.

 

En de verwachting voor de komende dagen..... nog meer neerslag.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens even de data van het weerstation bekeken.

Vandaag al 18 mm. neerslag, deze maand al bijna 100 mm. neerslag!

Februari is hier meestal een redelijk droge maand, de afgelopen 5 jaar gemiddeld 60 mm. neerslag.

 

En de verwachting voor de komende dagen..... nog meer neerslag.

Gelukkig heeft dat geen gevolg op ons inkomen.

Maar verder, "opslag" is er dan ook weer niet bij.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De gekke kuren van de winter/lente.

Gisteren een prachtige carnavalstoet met een aangenaam lentezonnetje. Deze morgen een prachtig sneeuwtapijt. Mooie contrast.... :D

 

 

post-37533-0-45449700-1457343212_thumb.gif

post-37533-0-52264600-1457343220_thumb.gif

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...