Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten


Ik zie net dat het lekker koud geworden is in de lage landen.... :D

 

@ Sprietje...hoe is daar bij jou? Jij zit lekker in de warme zon buiten te zonnebaden op het terras en af te koelen in het zwembad? :cool:

Tot gisteren inderdaad veel beter weer dan wat ik nu ervaar.

22 graadjes warm, Medrohno en een superbock in mijn directe buurt. Pastei de Belem, en na een Bica of Caffée Americano.

't Zag er allemaal veel beter uit dan nu. Koud, vochtig, en geen van al de genoemde geneugten des leven. IK WIL TERUG.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot gisteren inderdaad veel beter weer dan wat ik nu ervaar.

22 graadjes warm, Medrohno en een superbock in mijn directe buurt. Pastei de Belem, en na een Bica of Caffée Americano.

't Zag er allemaal veel beter uit dan nu. Koud, vochtig, en geen van al de genoemde geneugten des leven. IK WIL TERUG.

 

Waar mag dat dan wel niet wezen?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

uhm ik loop 's ochtend 40 minuten in MINUS 12 graden

perfect op de uitlaatgassen van de diesels na

 

momenteel sneeuwt het 21:50 opnieuw dus is de temperatuur iets hoger

maar het is echt heel glad op het porfier plaveisel

 

echter was het gisteren bijvoorbeeld een plaatje met die zon en staal blauwe lucht aan de oevers

ook de zonsondergang is spectaculair bij heldere hemel zo'n uurtje eerder als bij jullie

Different Pulses

Asaf Avidan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar mag dat dan wel niet wezen?

Ik zat samen met mijn madam tot voor een paar dagen in het zuiden van Portugal.

Vandaar:-)

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm...als ik dat zo lees dan mag ik niet mopperen.

 

De minimum temperaturen zijn voor mijn regio de laatste week behoorlijk onder de maat..kort voor zonsopgang is het maar net 12-13°C. Zo fris ken ik het niet.

Overdag tussen de 25-30° C Dat is wel heel aangenaam en we genieten met volle teugen voordat de grote hitte weer terug komt.

Het water in het zwembad is nu ongeveer op het niveau van de zee en ca. 23°C.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

de komende 32 uur kun je maar beter niet onderweg zijn van Ardennen tot Polen

ijs-regen door het Nat uit het Westen dat op de bittere Kou uit het Oosten treft...

 

zie de weerberichten vooraf je op de weg gaat

en neem een rolletje toiletpapier en fles water mee

 

{ een nacht in de auto met enkel 2km reisafstand naar huis maar geen mogelijkheid thuis te geraken op de spekgladde weg }

Different Pulses

Asaf Avidan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Net op weg naar huis stromende regen, en 0 graden op de thermometer in de auto.

Thuis op het weerstation is te zien dat het de laatste 2 uur 4,6 mm. regen heeft gegeven.

Tot 12 uur vanmiddag was het hier onder nul, vanmiddag liep de temperatuur op tot ongeveer 2 graden plus, toen het 2 uur geleden begon te regenen is de temperatuur terug gevallen naar 0,2 graden boven 0.

 

Dat wordt inderdaad glibberen vannacht.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het weer is hier nog steeds goed. in de nacht 13 en in de middag zo'n 20 graden. Tijdens mij siësta wakker geworden...

 

http://earthquaketrack.com/quakes/2016-01-21-13-47-19-utc-5-1-10

Kijk, dat heb ik nu ook. Ik word ook steeds wakker tijdens een dutje of zelfs tijdens een langere periode van slapen.

Al bij al zie ik dat dan zo, op het moment zelf is het soms balen, maar toch ben ik achteraf bekeken blij dat het gebeurde. ;)

aangepast door Denisdaf

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...