Ga naar inhoud


Editie 02 - VU+ DUO (HD Twin Tuner PVR Enigma II)


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Wij kunnen alleen testen wat ons aangeboden wordt.

Verder is je vraag vrij off-topic.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mooie review, ook zeer mooi opgemaakt, gewoon een genot om te lezen.

 

Toch denk ik dat iedereen die interesse heeft in een twinontvanger zich afvraagt: hoeveel zenders kunnen er nu echt gelijktijdig worden opgenomen?

 

Ik kan ook niet begrijpen dat DMM deze kans heeft laten liggen, ik heb een 7025, en heb nu behoefte aan een 7025HD, niet meer of niet minder.

Maar misschien klopt volgende optelsommetje wel:

DM7025 + HD = VU+ DUO ?

VU+ Duo - Triax 88 - Smart TMT43 LNB - Dune Smart D1 mediaplayer

Op een Hitachi 42PD8600 Plasma TV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat sommetje klopt wel ongeveer. De VU+ werkt ongeveer hetzelfde als een DM7025+, maar dan wat sneller en in HD, met een slechtere afstandsbediening en een simpel alfanumeriek display.

 

Theoretisch kan je +/- 7 (gecodeerde) zenders opnemen, terwijl je naar een 8e kijkt, maar....

 

Het e.e.a. is natuurlijk wel afhankelijk van de transponders en satellieten waar je op kijkt.

 

Simpel gezegd, maximaal 2 transponders (1 per tuner) en op die transponders zitten meerdere zenders, waarbij de hoeveelheid zenders geheel afhankelijk van de techniek en kwaliteit waarmee wordt uitgezonden is.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was snel!

Dat display kon beter, met progresbalkje en zo, maar dat klopt hier meestal toch niet.

 

Starten de timers nu probleemloos de box op van uit deep standby bij de nu verkochte modellen? Ik lees dat daar upgrade kits voor verkocht worden.

We proberen wat energie bewust te leven, ik zie dat jij nog met een gloeilamp werkt :D

 

Vriendelijke groeten, Mark.

VU+ Duo - Triax 88 - Smart TMT43 LNB - Dune Smart D1 mediaplayer

Op een Hitachi 42PD8600 Plasma TV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De VU+ wordt probleemloos wakker vanuit diepe standby. De kans dat je er nog eentje treft zonder die functie acht ik nihil; dat is al lang geleden geïmplementeerd en gezien de verkoopcijfers moeten degenen zonder reeds lang uitverkocht zijn. Mocht je er toch onverhoopt zo eentje treffen, dan is er dus een upgradekit beschikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

...Wij kunnen alleen testen wat ons aangeboden wordt...

 

eigenlijk wel spijtig, want Technomate is weer terug van weggeweest. Althans in the UK, waar hun TM-800 HD enigma2 box heel goed schijnt te scoren. Zeker wat zapsnelheid en beeldkwaliteit betreft!

sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...