Ga naar inhoud


Editie 02 - VU+ DUO (HD Twin Tuner PVR Enigma II)


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Dit is de review van de VU+ DUO

Bekijk de review in HD 720P formaat via een mediaplayer, iPhone, iPad enz. hier:
http://www.satelliet...download-hd.gif

Of bekijk de review op YouTube:

 

 

Of lees de geschreven review:

20110312_Editie_02_VU+_DUO2.pdf

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Goed bezig, interessante review! Ik ben erg benieuwd naar de andere reviews en de concluderende "battle of the best" !

 

Nog even en dan hoeft de "hopperguide" van mij bijna niet meer terug te komen smile

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die gekleurde ringen zijn al bijna volledig op de knoppen.

Dus zeer duidelijk.

Ik zie (relatief) veel klachten over het geluid van de ventilator. In mijn kennissenkring zijn veel VU+ Duo's aanwezig. Niemand heeft daar klachten over.

Jammer vind ik, het niet vermelden van de mogelijkhied tot het plaatsen van een externe tuner, waarbij dus het aantal tuners

wordt vergroot. De afstandbediening is inderdaad voor verbetering vatbaar. Soms gebruik ik de afstandbediening en blijk ik deze ondersteboven in mijn hand te hebben.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel ik de kritiekpuntjes op de afstandsbediening deel, heeft de Vu+ toch echt de beste afstandsbediening die ik in mijn hand gehad heb. De afstandsbediening van de Dreambox 5620 die ik hiervoor had is aanzienlijk slechter vergeleken met die van de Vu+.

 

Dat ze bij DMMTV wel een goede afstandsbediening bij de 8000 stoppen, ja, dat mag ook wel voor die prijs...

 

Het mooiste van de Vu+-bediening is dat ik 'm gewoon 180 graden de andere kant op de muur kan richten, geen probleem, de VU+ reageert er nog steeds goed op.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Geen appelen met peren vergelijken.

 

De afstandsbediening heeft geen voor en geen achterkant, ziet er heel snel vies uit, heeft 'klik-knoppen', diverse knoppen zijn onlogisch gesitueerd en ligt niet lekker in de hand.

 

Het enige positieve dat ik er over kan schrijven is dat de receiver goed reageerd op de afstandsbediening, maar dat is waarschijnlijk te danken aan de receiver en niet de zender.

 

De afstandsbedieningen van alle niet antieke dreamboxen zijn gewoon een stuk beter, maar er zijn nog talloze andere apparaten met een betere afstandsbediening.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kritiekpuntjes zijn terecht op wat mij betreft het klikken van de knoppen na, dat vind ik juist erg lekker zappen. Het is bekeken vanuit gezichtspunt van een DM8000-bezitter. Ik heb net de afstandbediening van de DM5620 er nog eens bijgepakt, en ook de afstandsbediening van m'n Philips-TV. De VU+-bediening is echt de beste van de drie.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Daar noem je ook wat op.

 

De DM5620 is zoals ik al schreef een antieke Dreambox in de goedkope/eenvoudige serie en inderdaad de 5620 had ook een veel minder goede afstandsbediening.

 

Alle modellen, op de DM500S en de DM5620 na, hadden gewoon een meer dan fatsoenlijke Omega remote. http://www.uei.com/category.php?page_id=213&featured_product=31

 

Als je bij die fabrikant even verder bladert, kom je diverse afstandsbedieningen tegen die veel beter zijn dat wat er bij de VU+ DUO, maar ook vele andere satelliet receivers zit.

 

Ik zeg of schrijf niet dat de afstandsbediening van de VU+ DUO slecht is, maar ik kan er ook niets positiefs over zeggen. Het is een matige afstandsbediening, eigenlijk de goede receiver onwaardig.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...