Ga naar inhoud


iPad2 3g Jailbreak...?


yvessr

Aanbevolen berichten

Ik bezit sinds een 2-tal maanden een iPad2 3G met iOS 4.3.5...

Tof apparaat natuurlijk, maar ik ben toch wel heel ongelukkig want deze combinatie kan totnogtoe, denk ik, nog steeds niet gejailbreaked worden; nu is mijn vraag:

gezien er zoveel goeds geschreven wordt over de nieuwe iOS 5, doe ik er goed aan nu te upgraden, of zit ik dan weer voor onbepaalde tijd volledig vast, zonder enig uitzicht op een jailbreak ?

:confused:

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je nu al niet gejailbreaked bent.... iOs 5 heeft heel wat meer te bieden vind ik. Je kunt er nooit zeker van zijn dat er een jailbreak komt, hoewel het wel waarschijnlijk is. Het blijft een eigen beslissing.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Na heel veel aarzelen heb ik vanmiddag besloten te upgraden naar IOS5 via i-tunes.

Dit hele gebeuren nam uiteraard een hele tijd in beslag maar leek toch vlot te verlopen totdat ik uiteindelijk mijn iPad2 zag heropstarten met de nieuwe IOS.... en toen was het CATASTROPHE !!!... een screen met 'Locked SIM' en een inlogschermpje om een PIN in te voeren; het probleem is dat ik helemaal geen SIM in mijn iPad2 heb en ik dus niets geldig kan invoeren !!!

... en dus heb ik nu helemaal niets meer en surf ik hopeloos rond op mijn komputer op zoek naar een oplossing !

Kan iemand me A.U.B. uit dit slop helpen ?

Van harte DANK !!!

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je zeker dat er geen sim kaart in zit? Dit schermpje komt alleen tevoorschijn als er sim inzit. Probeer het anders eens met 0000. Als er toch geen sim inzit kun je de simkaart ook niet blokkeren.

 

Wat je ook kunt proberen is hem in herstel mode te zetten en dan weer aan de computer hangen om hem te herstellen.

 

http://support.apple.com/kb/ht4097?viewlocale=nl_NL

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @winwiz,

bedankt voor je reply... je tip zal me heel waarschijnlijk later wel kunnen helpen!

Bij nader toezicht, moet ik je echter melden dat ik me wel wat vergist heb want mijn iPad2 3G heeft nml wel een sim-kaartje; ik kreeg hem zo toegestuurd vanuit de Apple Online Shop, maar heb totnogtoe nooit een abo onderschreven bij de provider: het kaartje is op de faktuur door Apple beschreven als ' Belgacom Belgium iPad post pay SIm-ZML ' ...

Wat nu ???... kan jij me nog verder helpen ?

Thanks !

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Link naar reactie
Delen op andere sites

De standaard sim-code is 0000 maar je kunt hem er ook uithalen, dan krijg je hooguit de melding geen simkaart, maar dat kun je gewoon negeren.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi nu kun je lekker gaan spelen met iOS 5

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...