Ga naar inhoud


Waar vind ik een "Cradle" voor de i-phone 5 /5S


T90user

Aanbevolen berichten

Op 4-3-2018 om 08:47 zei Tonskidutch:

Ik weet zeker dat m'n pa wel eens gewild zou hebben dat die kids niet achterin gezeten hadden

maar een schoonmoeder lijkt me nog erger :grin:

 

het blijkt bij de analyse van de kijkrichting van uw ogen tijdens een telefoongesprek dat een op de vier mensen niet meer de achterspiegel of zijspiegels controleren

ook de overheid weet dat maar die lullen zelfs tijdens het ...

https://www.fcc.gov/consumers/guides/dangers-texting-while-driving

p.s.

ik zit je enkel te stangen T90

je moet de geneugten en voordelen van nieuwe techniek gebruiken en niet wegstrepen

 

ik zou een nieuwe DAB+ radio nemen in de auto :grin:

 

Ja maar dat lost MIJN probleem niet op: ik ben iemand die echt niets heeft aan de meeste van die DAB+ zenders. Of het zou moeten zijn dat er wat buitenlandse nieuws zenders op worden verspreid. Onze nieusvoorziening wordt steeds autistischer, alles op eigen land gericht ook al gebeuren er belangrijke dingen elders. Zoals gisteren, NOS journaal dat begint met dingen over ons verkeer, over de zorg, over dat er wat blote mensen in een suana bespioneerd  zijn en pas als vijfde of zesde onderwerp even aangetipt dat de Amerikaanse Secretary of State door Trump is ontslagen. Andere zenders, waar ook ter wereld, beginnen met zulk nieuws. Wij hebben liever onzin als een "nieuwsquiz" of een "nieuws BV" (kan je dnog een dommer woord bedenken?  En in het weekend bijna helemaal geen nieuws, alleen maar eindeoos sportgeleuter. Daar helpt je dat DAB+ systeem geen mallemoer als je geen muziekluisteraar bent!

 

Overigens, als ik die lange A15 van hier naar Rotjeknor rijd hoef ik niet voortdurend in allerlei spiegels te kijken. Ik haal alleen in waar dat niet anders kan zoals bij heel trage trucks en blijf verder gewoon keurig rechts rijden met de snelheid van het overige verkeer. Dat soort testjes zijn heel eenzijdig want elke omstandigheid en rijdstijl vereist ander gedrag op de weg. Als het heel ingewikkeld is of ik moet goed op de weg letten zoals in Parijs dan zeg ik best eens tegen mijn passagiers dat ze even stil moeten zijn. En zet ik ook de radio zacht of uit op zo'n moment.

aangepast door T90user
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op 5-3-2018 om 11:50 zei ceesv:

Nadeel voor iemand die steeds in een andere regio rijdt is dat je steeds weer een lege frequentie moet zoeken.

 

Nog een probleem is dat je buurman bij het stoplicht kan meeluisteren.

 

Het laatste maakt me niets uit maar het eerste is inderdaad een onoverkomelijk probleem. Ik heb een USB stickhouder die een instelbare FM frekwentie gebruikt maar heb onderweg naar Rotterdam nooit een frekwentie kunnen vinden die niet onderweg ergens door een echte radiozender in gebruik was waardoor het luisteren naar de USB stick onmogelijk werd zonder beide maar weer naar een nieuwe frekwentie in te stellen en dat is nog gevaarlijker dan bellen in de auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-3-2018 om 18:58 zei ceesv:

Een schoonmoeder op de achterbank kan veel gevaarlijker zijn voor je concentratie en rijkunsten.:D

 

Mijn vorige wagen had een aux ingang voor het inpluggen van een audio bron, in mijn huidige wagen is die weer verdwenen, in ruil voor een USB connector.

35 jaar geleden had ik voor de huurwagens in America een dummy audio cassette die een aux ingang simuleerde.

 

Wijlen mijn schoonmoeder was een fantastisch mens met een brede interesse in alle denkbare onderwerpen inclusief politiek. Ik had haar meer dan graag in de auto, de tijd vloog om als we samen in de auto zaten. Geen radio nodig! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...