Ga naar inhoud


[Iphone4] Update naar IOS 5.0.1. lukt niet


Aanbevolen berichten

Ik probeer mijn Iphone 4 (dus geen 4S) met Itunes te updaten naar IOS 5.0.1, echter krijg ik steeds de volgende foutmelding:

 

naamloos.jpg

 

Ik heb geen WIFI, dus mogelijkheid om te updaten via WIFI heb ik niet.

 

Update loopt tot 8 minuten, dan verschijnt telkens de foutmelding. Een internetverbinding is er gewoon, dus daar ligt het niet aan.

 

Weet iemand een oplossing??

aangepast door Greatone

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het zal druk zijn, dus later nog eens proberen.... Komt wel meer voor als er net een update is uitgekomen. jammer dat je geen wifi hebt want het updaten op de telefoon zelf is maar 44 MB (als je iOs 5.0 er al op hebt staan)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt wel meer voor als er net een update is uitgekomen. jammer dat je geen wifi hebt want het updaten op de telefoon zelf is maar 44 MB (als je iOs 5.0 er al op hebt staan)

 

Op de zaak heb ik wel WIFI, en daar is updaten wel gelukt.

 

Bedankt voor het meedenken @Winwiz!

 

Maar er mag een slotje op aangezien het probleem is opgelost :)

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat het gelukt is! We zetten niet te snel slotjes, je weet immers nooit of er nog iemand is met hetzelfde probleem.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...