Ga naar inhoud


Volume werkt niet meer na een tijdje


Thomas2000

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb het probleem met de vu dat na enige tijd de volumeregeling niet meer werkt. Herstart van enigma bied de oplossing maar na een tijdje is het probleem weer terug.

 

Ik draai met recentste Openpli.

 

Plugins:

Mytube

epgimport

dvd-speler

cccam

Autotimer

webinterface

Permanent timeshift

 

Skin is magic hd

 

Prbleem doet zich voor sinds begin deze week, toen ik de laatste openpli opnieuw geflashed heb,

Groeten Thomas

 

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb sinds de update helemaal geen volume controle meer. Als ik op de vol toetsen van de ab druk heb ik geen enkele reactie. Ik heb de keymaps vergeleken met die van de PLI 2.0 , die is hetzelfde. Dus waar zit het probleem ? Is best wel lastig omdat de ene zender harder is dan de andere.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds de update helemaal geen volume controle meer. Als ik op de vol toetsen van de ab druk heb ik geen enkele reactie. Ik heb de keymaps vergeleken met die van de PLI 2.0 , die is hetzelfde. Dus waar zit het probleem ? Is best wel lastig omdat de ene zender harder is dan de andere.

 

Hier dus het zelfde, maar zie wel het ledje knipperen op de VU=Duo box als ik op de afstandsbediening druk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de cec plugin weer geinstalleerd omdat ik deze ben gaan gebruiken. Sinds ik dat heb gedaan werkt het wel. Letop ik bedien met de volume toetsen dus nu mn denon receiver. De hele week geen storing gehad.

 

Misschien dus een tip om de hdmi cec plugin weer te installeren en met de instellingen te spelen,mogelijk dat het daarmee te maken heeft.

Groeten Thomas

 

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

kajoe heeft ook het zelfde probleem gehad en nu nog het lag hem aan het cinemacentre van samsung volgens mij iedere keer dat deze bij ging verdween de aanduiding en deed deze niets meer na herstart weer turug maar het bleef terug komen ,na ruim 3 dagen gaf de duo de geest ,afstandbediening deet niets meer ,er komt wel beeld radertjes draaien even en de box schiet naar de laatste zender van de lijst en dat is het ,niets meer,het probleempje is dat ik dit ding eind maart gekocht heb en een totale kluns ben in dit soort box ,gekocht op aanraden na een vroegtijdig overlijden van een inverto sena 5 .

wwet iemand raad alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...