Ga naar inhoud


Betrouwbaarheid ET9000/9200


lennie

Aanbevolen berichten


Nwe gebruiker hier met een ET9000. Wat betreft warmte, is het voldoende als deze in een open kast zit met rondom ruimte van pak hem beet 10cm 5cm (exclusief onderkant :P ). Verder geen ander spul in de buurt.

 

Ik wilde er een hardeschijf in plaatsen voor het opnemen, maar dit kan ik dus beter achterwege laten of eentje via usb aansluiten?

aangepast door supersaus
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Naar mijn mening heb je absoluut een fan nodig. Ik heb de temperatuur in de ET9000 gemeten en die wordt echt veel te hoog als er een HDD in draait.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima, dan komt er gewoon geen hd in.

 

Maar om alsnog te kunnen opnemen/timeshiften, een van onderstaande opties wel mogelijk?

- externe usb schijf (laptop formaat)

- via e-sata aansluiten (kwam ik hier tegen tijdens lezen van topic)

- over netwerk, naar de mediacenter toe (samba server - gigabit netwerk)

 

/

tweede vraag.. is er trouwens een topic waar beginnelingen terecht kunnen, zodat jullie niet steeds dezelfde vragen krijgen toegeschreven. ik heb al vele jaren ervaring met een dreambox, maar zo'n enigma2 variant is weer een heel stuk uitgebreider

aangepast door supersaus
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

(Zeker) ook beginnelingen kunnen hun vragen hier gewoon stellen.

 

Start een nieuw onderwerp met een duidelijke onderwerptitel en een duidelijk geformuleerde vraag.

 

Kijk eerst met de zoekfunctie of je vraag niet al 10 x eerder gesteld en beantwoord is ;)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opnemen en timeshift op een externe USB schijf of via een mount naar je NAS gaat prima.

 

Voor eSata zul je de aansluitingen naar buiten moeten brengen, dat zal dan net zo goed werken als een inerne HDD.

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...