Ga naar inhoud


Zoek een haakse 220 stekker,voor Blu-Ray Speler


BBC

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Omdat ik mijn Blu-Ray Speler nu boven op het meubel heb gezet, en deze door de voedingsstekker een stuk van de muur kwam heb ik deze een beetje verbogen, maar het is mij nog niet helemaal naar mijn zin ;)

 

Ik heb al een Haakse HDMI kabel gekocht, maar bestaat dit dus ook voor de Voedingsstekker :confused:

 

Het gaat om de normale 2 polige stekker, maar hoe ik ook zoek ik kom alleen maar van die koffieset apparaat stekkers tegen :crazy:

 

Heeft deze stekker een bepaalde naam, of beter gevraagd bestaat dit wel :confused::whistle:

 

Groetjes, BBC

aangepast door BBC
Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij heten die euro stekkers, maar ik heb nog nooit 2 polige haakse eurostekkers gezien.

Misschien een oplosing; een drieweg stekker is misschien minder diep, en dan gewoon aan de boven of onderkant aansluiten.

Een andere oplossing; stekker eraf knippen, en draadjes rechtstreeks in de wandkontakdoos stoppen, met 2 lucifer houtjes erbij, voor de stevigheid, plakbandje er over heen en klaar.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij de laatste uitvoeringen Led tv``s van de grootste koreaanse electronca fabrikant zitten veelal aansluitsnoeren met aan de ene kant een ``achtje`` en aan de andere kant een haakse eurosteker. zie bijlage

4906626 is het bestelnummer bij een grote onderdelenleverancier hier in Nederland, is wel ietsje duurder dan het standaard ``achtje``.

een beetje winkel zal hem voor je kunnen bestellen.

 

 

oerstroeper

post-31540-0-88467300-1324392527_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij de laatste uitvoeringen Led tv``s van de grootste koreaanse electronca fabrikant zitten veelal aansluitsnoeren met aan de ene kant een ``achtje`` en aan de andere kant een haakse eurosteker. zie bijlage

4906626 is het bestelnummer bij een grote onderdelenleverancier hier in Nederland, is wel ietsje duurder dan het standaard ``achtje``.

een beetje winkel zal hem voor je kunnen bestellen.

 

 

oerstroeper

 

Hallo,

 

Bedankt voor de reaktie's.

 

Dom dom dom van mij :sick::whistle: ,maar ik bedoel de Contra stekker dat "achtje" dus, het gedeelte wat in de Blu-Ray Speler gaat.

 

De HDMI heb ik al in haakse uitvoering, en als deze Contra voedingsstekker ook in deze uitvoering zou kunnen krijgen, dan kan de Blu-Ray Speler nog een heel stuk naar de muur toe.

 

Nu kijk ik er vanaf de zijkant, een heel stuk achter :(;)

 

Groetjes,BBC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dom dom dom van mij :sick::whistle: ,maar ik bedoel de Contra stekker dat "achtje" dus, het gedeelte wat in de Blu-Ray Speler gaat.

 

Dan ook maar direct de vragen: Haaks omhoog? Naar beneden? Naar links? Naar rechts?

 

vGnp

 

Edit: Plaatje bijgevoegd

post-44950-0-61394800-1324398141_thumb.jpg

aangepast door vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een andere oplossing; stekker eraf knippen, en draadjes rechtstreeks in de wandkontakdoos stoppen, met 2 lucifer houtjes erbij, voor de stevigheid, plakbandje er over heen en klaar.

 

Salu2, D.Quijote

 

Dit meen je toch niet echt? :crazy:

1x DM800HD - OpenPLi 2.1 - CCcam 2.3.0  (in de kast als reserve)

1x Vu+ Solo2 -  OpenPli 4.0 - Oscam - 110cm Triax - Stab rotor
2x Amino A140 (Glasvezel ontvanger)

Link naar reactie
Delen op andere sites

de lucifers het liefst met het kopje in de gaatjes zeker?

 

Oei , dat lijkt me gevaarlijk (brandgevaar) ik zou spijkers nemen .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...