Ga naar inhoud


Upcoming new Cam


Aanbevolen berichten

Even een berichtje over een softcam dat momenteel in de maak is. Omdat het underground is mag ik nog niet te veel zeggen maar enkele dingen zijn:

 

- ondersteuning voor cccam, gbox,newcamd, newcs, oscam

- sids sharing (1 sid word standaard vrijgegeven voor reshare binnen/buiten, dit is een must anders werkt ie niet auto upload en alleen via vpntunnel, ook binnenhuis sharen is mogelijk), geen directe client verbinding mogelijk, maar sidsshare via rusland of ander land

- gratis sids ontvangen

- werkt met de meest gebruikte kaarten en cardreaders

- verplichte vpn connectie voor anonimiteit (alleen bij vooraf bekend gemaakte vpn leveranciers)

 

om niet te veel over sharing te praten want dat mag hier niet, maar het is het idee dat je in het verleden had met boxen die naar china connecte alleen dan iets anders. hiermee is het wel einde payservers en iedereen heeft beeld! FREE4ALL

 

Pin me niet vast op de exacte juistheid, maker wil het nog even een beetje spannend houden wat het nu exact kan. Maar dat er iets aan gaat komen is wel duidelijk en voor alle experts onder ons ... al zou de kaart nog maar 1 of 2 ecms tegelijk kunnen krijgen, zal het toch veilloos gaan werken ...

 

Dit word door in duitsland ontwikkeld door mensen die zich ook bezig houden met oscam.

aangepast door phantmbox
  • Like 1

VU+Duo

Schotelke met 6LNBS

Pana 50VT20-3D TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik snap niet wat hier nou zo speciaal aan is?

 

Er zijn al softcams die kaarten kunnen lezen, wat is er zo speciaal aan deze softcam dan?

 

Ik lees einde aan payservers, bedoel je dat deze softcam 'alle' kaarten via een vpn tunnel ter beschikking stelt aan de gebruiker?

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

;) windhoos, linux, E1 E2 MAC-OS etc. Free4all is free4all toch ?

 

Wat zullen de grote boys zich omdraaien in hun bedje s nachts!

 

Maar ... voor wat hoort wat ... als je wat neemt moet je ook kunnen delen. leechers not alowed!

aangepast door phantmbox

VU+Duo

Schotelke met 6LNBS

Pana 50VT20-3D TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het zo lees is het complete flauwekul inderdaad. Om te beginnen zal men toch kaarten moeten hebben om te kunnen sharen en dat kost geld laat staan server infrastructuur en VPN aanbieders dus zo gratis zal het niet zijn. Servers in verre oorden werkt ook niet want dan kom je met de tijden in de knoop en dat kun je niet oplossen

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch

;) windhoos, linux, E1 E2 MAC-OS etc. Free4all is free4all toch ?

 

Wat zullen de grote boys zich omdraaien in hun bedje s nachts!

 

Maar ... voor wat hoort wat ... als je wat neemt moet je ook kunnen delen. leechers not alowed!

 

Voor dat CCcam gereleased werd is hetzelfde verhaal mij persoonlijk verteld door één van de makers van de cam.

Alleen noemde hun het toen FreeSat4all...

 

Uiteindelijk zijn het straks weer de minderbedeelden onder ons die de zakken gaan vullen van de jongens die het toch al zo "zwaar" hebben..

Er zullen altijd jongens blijven die "fake" cards zullen kunnen toevoegen en er wat voor terug krijgen en zo is het cirkeltje vanzelf op hele korte termijn weer rond.

 

 

Waar is te lezen dat CCcam niet meer ondersteund werd??

CCcam is altijd pas geüpdatet als het ook nodig moest zijn....!!!

Oscam is een cam die dagelijkse / wekelijkse updates nodig heeft omdat het niet overal zomaar op draait.

 

En daarbij draaien jouw machines toch ook op CCcam....ik zal me veel eerder druk maken als er morgen inderdaad een nieuwe softcam te downloaden is die "wonderen"verricht met de kaarten / abonnementen.

 

Als CCcam inderdaad door M7 - Kudelski was ontwikkeld dan hadden we toch echt wel korter genoten van de mogelijkheden die CCcam ons door de jaren heen heeft geboden.

 

Heb jij je er ooit in verdiept welk project stopte en waar CCcam voor in de plaats is gekomen??

 

Gr.Merkedesch

 

Goh wat een toeval ;)

 

Gr.Merkedesch

aangepast door Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het zo lees is het complete flauwekul inderdaad. Om te beginnen zal men toch kaarten moeten hebben om te kunnen sharen en dat kost geld laat staan server infrastructuur en VPN aanbieders dus zo gratis zal het niet zijn. Servers in verre oorden werkt ook niet want dan kom je met de tijden in de knoop en dat kun je niet oplossen

 

wat een gezemel Codx. De dienst word gratis, de vpn is er alleen om te voorkomen dat users kunnen worden getraced mocht er onverhoop toch wat mis gaan. Dat men een kaart moet hebben is normaal he! hoe kun je anders 1 sid afstaan om vervolgens van een andere kaart 1 terug te krijgen. Dit is de opzet van het systeem 1 voor 1.

 

Het systeem is ook niet voor leechers. Volgens mij had ik dat al eens eerder genoemd. Krijg het idee van jou dat je alles voor nop wil en andere wil laten betalen voor jou plezier. Zo werkt het niet.

 

Het systeem is voor mensen die zich inzetten om beeld te blijven behouden en daar ook wat voor over hebben. Wat trouwens een flauwekul dat het niet zou werken.. Als het niet werkt, dan neemt men maar een andere provider met sneller internet en een lagere ping. De eerste test server zelf zal min 1 GB lijn krijgen wat genoeg is voor honderden users.

aangepast door phantmbox

VU+Duo

Schotelke met 6LNBS

Pana 50VT20-3D TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar goed, zal er verder niets over zeggen want blijbaar worden nieuwe oplossingen toch niet gewaardeerd hier. Wat ik wel weet is dat er al meer dan 100 leden zich hebben aangemeld voor een test binnenkort om te kijken of het stabiel genoeg kan draaien. Gezien er hier weer zoals altijd lekker negatief gedaan word, mag dit topic wat mij betreft wel worden gesloten.

  • Like 1

VU+Duo

Schotelke met 6LNBS

Pana 50VT20-3D TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien er hier weer zoals altijd lekker negatief gedaan word, mag dit topic wat mij betreft wel worden gesloten.

 

Een hele uitspraak voor iemand met 15 berichten, die voor het overgrote deel allemaal over een nieuwe cam gaan.

Ik weet het niet hoor, maar riekt een beetje naar reclame voor een persoonlijk belang.

 

En over die CAM, ik moet nog maar eens zien dat iedereen zijn kaartje zomaar beschikbaar wil stellen aan een server van een wildvreemde.

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat je dit soort "oplossingen" mag houden inderdaad.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij dat ik toch gelijk gekregen heb met zeikers die alleen anderen beoordelen maar zelf nog nooit met een oplossing zijn gekomen. Nieuwe softcam blijft mooi underground zoals begin van gbox. Ik weet 100% zeker dat WIJ i.i.g. binnen nu en week alle zenders terug hebben en geen last van uitval door te kort aan sids/ecms.

 

Suc6 met afzeiken van andere gebruikers hier op forum. En NEE men hoeft mij ook niet meer te vragen voor een test lijntje per PM. Laten alle leden die mij om info vragen per PM maar gaan klagen bij leden uit dit topic!

 

Softcam zal van zelf uitlekken al hoop ik dat dat nog maanden mag duren.

 

mzzl

 

p.s. denk dat ik ook maar willekeurig mensen hier ga afzeiken... is blijkbaar normaal hier op sat4all.... beetje jammer dat moderators deze leden niet gelijk weren.

suc6 met CCcam en Oscam ... ik ga over naar C***C

aangepast door phantmbox

VU+Duo

Schotelke met 6LNBS

Pana 50VT20-3D TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij dat ik toch gelijk gekregen heb met zeikers die alleen anderen beoordelen maar zelf nog nooit met een oplossing zijn gekomen. Nieuwe softcam blijft mooi underground zoals begin van gbox. Ik weet 100% zeker dat WIJ i.i.g. binnen nu en week alle zenders terug hebben en geen last van uitval door te kort aan sids/ecms.

Je zegt in het eerste bericht zelf 1sid geven 1 krijgen

- gratis sids ontvangen

 

Dus niet gratis

Project is gedoemd te mislukken. En ik zie in jouw verhaal niet in wat wat dit met "Upcoming new Cam softcam" te maken heeft. Waarom zouden andere softcams niet kunnen connecteren.

Dit alles zal niets veranderen aan de M7 maatregelen.

 

Payservers pakken het slimmer aan

ze gaan gewoon waar kan, de andere codering gebruiken die op de gedeelde zenders zit

zo houden ze meer SIDs vrij voor de overige BE-NL zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Upcoming new Cam

 

Even een berichtje over een softcam dat momenteel in de maak is. Omdat het underground is mag ik nog niet te veel zeggen maar enkele dingen zijn:

 

- ondersteuning voor cccam, gbox,newcamd, newcs, oscam

- sids sharing (1 sid word standaard vrijgegeven voor reshare binnen/buiten, dit is een must anders werkt ie niet auto upload en alleen via vpntunnel, ook binnenhuis sharen is mogelijk), geen directe client verbinding mogelijk, maar sidsshare via rusland of ander land

- gratis sids ontvangen

- werkt met de meest gebruikte kaarten en cardreaders

- verplichte vpn connectie voor anonimiteit (alleen bij vooraf bekend gemaakte vpn leveranciers)

 

om niet te veel over sharing te praten want dat mag hier niet, maar het is het idee dat je in het verleden had met boxen die naar china connecte alleen dan iets anders. hiermee is het wel einde payservers en iedereen heeft beeld! FREE4ALL

 

Pin me niet vast op de exacte juistheid, maker wil het nog even een beetje spannend houden wat het nu exact kan. Maar dat er iets aan gaat komen is wel duidelijk en voor alle experts onder ons ... al zou de kaart nog maar 1 of 2 ecms tegelijk kunnen krijgen, zal het toch veilloos gaan werken ...

 

Dit word door in duitsland ontwikkeld door mensen die zich ook bezig houden met oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...