Ga naar inhoud


Geen HD zenders met Humax icord


carretje

Aanbevolen berichten

Goedendag,

 

Ook ik heb dezelfde problemen;

Humax Icord PVR met CD CI module media guard en de oranje smartcard.

Abonnement familiepakket en de optie HD.

Ik ontvang wel HD zenders maar niet de nederlandse.

Schotel heeft een duo LNB met sterlkte 80% en kwaliteit 90% voor beide astra's..

 

Carretje heeft niet meer gereageerd op zijn topic, maar ik heb nog steed hetzelfde probleem.

Iemand een idee?

 

Ook hier betreft het in duitsland gekochte Humax. Altijd goed gefunctioneerd, ook de nederlandse HD zenders...

 

Fer

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probleem is nog niet opgelost. Maar nog geen tijd gehad om de bovenstaande sugesties uit te proberen.

Wij hebben trouwens 2 smartkaarten. Zowel de oranje als de witte doen het niet in de humax. (En werken als een zonnetje in de reciever van CD (philips geval wat ze gratis leverde))

aangepast door carretje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het vreemd vinden als dit schakelprobleem aan de ontvanger zou liggen. Tenzij de software een bug bevat.

Al eens teruggegaan naar de fabrieksinstellingen?

 

Maar als een diseqc-schakelaar stuk is, kan de ontvanger natuurlijk niet schakelen.

 

Heb je al eens geprobeerd de Astra 1-schakeling in de ontvanger uit te zetten om vervolgens alleen Astra 3 binnen te krijgen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt absoluut aan de ontvanger en niet aan de schotel. Anders zou onze reciever van Canaal digitaal zelf het ook niet doen. En die werkt gewoon naar behoren. Software bug kan ongetwijveld.... Maar ja hoe sluit je dat uit...

Vandeweek alles terug gezet naar standaard setting zonder effect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...