Ga naar inhoud


1 april stopt met Cosumenten24 en Geschiedenis24


meijelsat

Aanbevolen berichten

En Alpengluhen is ook al vertrokken,moest het weer eens van een ander horen,er word niks gemeld op de side van CD

 

Dat zie je via

 

http://www.totaaltv....s_vervangt.html

 

ALPENGLÜHEN TVX STOPT OOK

aangepast door meijelsat

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

En Alpengluhen is ook al vertrokken,moest het weer eens van een ander horen,er word niks gemeld op de side van CD

 

Ik gok dat CDS niet zoveel invloed had op het verdwijnen van dat kanaal.

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

zappelin/Zap 24 en journaal 24 zijn vanaf 3 april de vervangers.

 

bron:totaaltv

aangepast door pdj

Amiko 7900 SHD

Triax 64 cm (astra 1 en 3) + CD Duo LNB

Visiosat 64 cm (Hellassat) + Alpine LNB

uncommited switch spaun SUR 211 F

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben tevreden mee over vervanging van 2 NPO zenders Zappelin/Zapp 24 en Journaal 24.

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het ook prima vervangers, zeker journaal 24 daar ik vaak het journaal mis zap is verder wel kindvriendelijk. maar best 24 had van mij ook gemogen

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij ook! Gelukkig kan ik die nog via Ziggo kijken. Afgelopen maand in ieder geval erg moeten lachen met allemaal die Willem Ruis shows.

Kijk, dat is nu geweldig. Ik denk dat dit kanaal veel meer klanten zal opleveren voor het pakket waar dit in zou zitten. Best24 is echt een verrijking van het pakket. Ik ben wat jaren geleden bij een presentatie van deze toen nog Nederland 4 gehete verzameling van deze publieke themakanalen. Toen Hilversum Best (zo heette dat in het begin) op het scherm verscheen zag en hoorde je vooral de reacties wat dat met het publiek deed. Herkenning!

Zapp/Zappelin is er al de hele ochtend en middag op Nederland 3. Bij de volgende uitfasering van de publieke kanalen zal dit een grote kanshebber zijn, complete overkill aan kinderzenders. 's Avonds gaan die kinderen toch slapen en anders hebben ze genoeg andere keuze. Journaal 24 is wat ik er ooit over gezien heb een uitzending van het Journaal, maar dan in een loop. Zoals op nederland 1 al in de middag en in de nacht ook te zien is. Bovendien kun je het ook via gemist bekijken, ook op verschillende televisies en satellietontvangers die dat hebben. Maar ik ga er vanuit dat NPO deze keuze gemaakt heeft en niet CDS.

 

Ik had die shows van Willem Ruis graag nog op mijn tv willen zien... En niet via internet in een slechtere kwaliteit.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zapp24 op de plaats van Consumenten 24.

Journaal24 op de plaats van Geschiedenis 24.

Bij het opnieuws zenders inladen blijven de oude namen nog staan.

 

Journaal24 vind ik een beetje jammer, omdat ik ook Net Tv heb.

Kan via een speciale app van de NOS altijd het laatste journaal zien.

Of anders via Uitzending Gemist.

 

Ben blij dat men toch 2 vervangende zenders aanbieden.

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het nut van Journaal24 zie ik echt niet. Dit kan gemakkelijk samen met in Politiek24. Zo fantastisch van kwaliteit vind ik het NOS Journaal al een aantal jaartjes niet meer. Oud hoofdredacteur Hans Laroes heeft zelf gezegd dat sommige onderwerpen pas later in de dag, of avond aan beurt komt. Dus wat heb je dan aan het journaal overdag denk ik dan.

Voor het internationale nieuws kijk ik nu al liever naar het Duitse nieuws, wat ook nog eens zelfs diep in de nacht nog actueel is. Op de zaterdag en zondag komen zij al om 9 uur met nieuws. De NOS pas om 12 of 13 uur en dan nog superkort.

Dat heeft dan een eigen zender? :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben tevreden mee over vervanging van 2 NPO zenders Zappelin/Zapp 24 en Journaal 24.

Maar er zijn geen programma gids EPG.

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...