Ga naar inhoud


VTM 1/2/3/4


Kabeltje87

Aanbevolen berichten


Alle signalen dat er een nieuwskanaal van DPG Media wordt voorbereid, zijn er al.

De VTM nieuwsstudio die ineens verhuist naar een gloednieuwe studio in het DPG Media-gebouw in Antwerpen.

Zowat gelijktijdig zagen we de lancering van HLN LIVE, bij het Laatste Nieuws, waarom zou een krant uit dezelfde persgroep anders een video kanaal met nieuws opstarten.  

aangepast door mebo870

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

allemaal veranderingen bij DPG Media

 

Geachte heer/mevrouw,

U ontvangt van ons deze e-mail omdat u abonnee bent van één of meer tijdschriften, onderdeel van DPG Media Magazines.

Misschien heeft u het al gehoord, onlangs is DPG Media Magazines (voormalig Sanoma Media Netherlands B.V.) overgenomen door DPG Media. Omdat daarmee DPG Media Magazines officieel onderdeel van DPG Media is geworden, zullen wij de gegevens van onze klanten samenvoegen.

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

even gekeken naar de epg van de digicorder van vitaya.

De kijkers van sturm der liebe, zullen een andere tijd en andere zender of erger nog niet meer moeten kijken naar hun soap serie.

Denk (er is er al een beetje) dat er veel negatieve reactie zal komen op het veranderen of verdwijnen van dat programma.

Misschien naar caz2 waar ze vroegere afleveringen tonen van deze reeks.

Maar er zijn nog wat analoge kijkers, en zit caz2 nog analoog?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, sattv4iedereen zei:

even gekeken naar de epg van de digicorder van vitaya.

De kijkers van sturm der liebe, zullen een andere tijd en andere zender of erger nog niet meer moeten kijken naar hun soap serie.

Denk (er is er al een beetje) dat er veel negatieve reactie zal komen op het veranderen of verdwijnen van dat programma.

Misschien naar caz2 waar ze vroegere afleveringen tonen van deze reeks.

Maar er zijn nog wat analoge kijkers, en zit caz2 nog analoog?

CAZ2 zit digitaal in het compact aanbod, de vervanger van de analoge ;) 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop ook dat CAZ2 in de toekomst een nieuwskanaal zal worden van vtm met 24 per dag nieuws of enkel nieuws om 13u en 19 en de rest herhalingen van het nieuws.

Niet dat ik een nieuwskijker ben, want geen nieuws is goed nieuws.

Al is het maar dat dan op het gewone vtm kanaal tussen 13u en 19u andere programma's kunnen uitgezonden worden, ik ben eens benieuwd wat het nieuwe tv seizoen zal brengen en hopelijk geen buurtpolitie of border sécurity meer. Misschien het 5e vtm kanaal dan vtm nieuws zal heten of vtm z, zoals in NL RTL Z of zal het vtm+ worden of vtm film met 24u per dag films met reclameonderbreking?

Raar dat er nog altijd 's nachts enkel maar het nieuws doorlopend herhaald wordt op TV1 en VTM, ik denk dat er geen enkel ander land hun nachtprogramma's vult met herhalingen van het nieuws, dan zou zo'n vtm nieuwskanaal van pas komen voor de liefhebbers. En tegenwoordig is ook het nieuws 13u en 19u van vtm en TV1 gratis opvraagbaar via de digitale (kabel)tv decoder, dus een hele nacht nieuws herhalen vind ik echt gek.

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Timm1983 zei:

Ik hoop ook dat CAZ2 in de toekomst een nieuwskanaal zal worden van vtm met 24 per dag nieuws of enkel nieuws om 13u en 19 en de rest herhalingen van het nieuws.

Niet dat ik een nieuwskijker ben, want geen nieuws is goed nieuws.

Al is het maar dat dan op het gewone vtm kanaal tussen 13u en 19u andere programma's kunnen uitgezonden worden, ik ben eens benieuwd wat het nieuwe tv seizoen zal brengen en hopelijk geen buurtpolitie of border sécurity meer. Misschien het 5e vtm kanaal dan vtm nieuws zal heten of vtm z, zoals in NL RTL Z of zal het vtm+ worden of vtm film met 24u per dag films met reclameonderbreking?

Raar dat er nog altijd 's nachts enkel maar het nieuws doorlopend herhaald wordt op TV1 en VTM, ik denk dat er geen enkel ander land hun nachtprogramma's vult met herhalingen van het nieuws, dan zou zo'n vtm nieuwskanaal van pas komen voor de liefhebbers. En tegenwoordig is ook het nieuws 13u en 19u van vtm en TV1 gratis opvraagbaar via de digitale (kabel)tv decoder, dus een hele nacht nieuws herhalen vind ik echt gek.

Timm1983

 

VTM toont geen nieuws meer s'nachts sinds aantal jaar, en er zijn nog mensen die geen digicorder hebben of nog analoog kijken en zo het nieuws kunnen bekijken s'nachts, 

 

 

Nog twee weken geduld en dan kleurt VTM weer je dag met maar liefst 4 VTM-zenders. Q2, Vitaya en CAZ gaan op de schop en krijgen een VTM-kleedje. Maar wat met CAZ 2?

CAZ 2 is de jongste telg in de zenderfamilie van DPG Media. Op CAZ 2 zie je voornamelijk verschillende afleveringen van internationale series direct na mekaar én je kan ook opnieuw genieten van Vlaamse klassiekers.

VTM heeft de rebranding van haar portfolio aangekondigd vanaf 31 augustus. VTM blijft VTM, Q2 wordt VTM 2, Vitaya wordt VTM 3 en CAZ wordt VTM 4. Maar wat met CAZ 2? Daar wordt in het hele verhaal met geen woord over gerept. Verdwijnt de zender of blijft hij?

Daar naar gevraagd op de persconferentie zei Dirk Lodewyckx, algemeen directeur TV, Streaming en Radio van DPG Media dat er wordt gewerkt aan 'een geheim plan' met CAZ 2. Dus CAZ 2 zit niet in de rebranding, maar zou niet verdwijnen. Wat er dan precies met de jongste telg van de tv-zenders van DPG Media gaat gebeuren, is vooralsnog niet bekend. Maar er zit wel iets aan te komen. Benieuwd!

Op donderdag 20 augustus wordt het volledige najaar van de verschillende VTM-zenders bekend gemaakt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de epg van telenet, kan je al een deel zien, en ik denk dat ze vitaya die dan vtm? zal noemen, zal gebruiken voor herhalingen.

 

tv gids.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sattv4iedereen dit doen ze nu ook al op Vitaya soms met Chicago fire enzo.

ze verwisselen gewoon alle programma's over alle zenders van DPG Media.

er is een zender met allemaal Amerikaanse series dat alle dagen herhaald, bv modern family vanaf Seizoen 1 en the big bang... vanaf Seizoen 1.

er word morgen meer info gegeven over de programmatie want veel is er nog niet ingevuld op de telenet epg doordat ze zelf nog niet veel info hebben bij telenet en DPG Media zelf nog niet veel info zal geven tot morgen.

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Alexander88 zei:

ik hoop dat dpg er rekening mee houdt dat CAZ geen deel uitmaakt van het analoge aanbod en dus ook niet van zijn digitale opvolger. 

er zullen wel niet veel primaire analoge kijkers zijn, maar veel secundaire.
maar VTMgo zal dat "gemis" opvangen.

 

CAZ2 zit wel in het digitale compacte aanbod, wat een verrijking is voor de kijkers, maar deze zender zal dus een geheime verandering krijgen volgens de laatste berichten.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Alexander88 zei:

ik hoop dat dpg er rekening mee houdt dat CAZ geen deel uitmaakt van het analoge aanbod en dus ook niet van zijn digitale opvolger. 

er zullen wel niet veel primaire analoge kijkers zijn, maar veel secundaire.
maar VTMgo zal dat "gemis" opvangen.

Als vtm go maar niet achter de betaalmuur van strreamz komt..

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, sattv4iedereen zei:

Als vtm go maar niet achter de betaalmuur van strreamz komt..

 

StreamZ word een aanbod van play en DPG Media ;) 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, sattv4iedereen zei:

Via de epg van telenet, kan je al een deel zien, en ik denk dat ze vitaya die dan vtm? zal noemen, zal gebruiken voor herhalingen.

 

tv gids.jpg

Rare zenderlijst volgorde bij Telenet,  één op twee, vier op drie, vijf op zes.  Nieuwsgierig hoe ze dat gaan doen met VTM 1-2-3-4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...