Ga naar inhoud


VTM 1/2/3/4


Kabeltje87

Aanbevolen berichten


19 uren geleden, Mojo zei:

Goh, lijkt RTL4, 5, 7, 8, SBS 6, 9, Net5 en Veronica wel.

nee nee, die hebben nóg veel meer reklame !

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, ceesv zei:

Veel van die 40 jaar oude films zijn beter dan wat er tegenwoordig dagelijks uit Hollywood komt.

 

Maar ook wordt er veel oude meuk weer opgewarmd.

 

Wie van de drie in 2020 met ene Martien Meiland is niet hetzelfde als Wie van de drie uit 1963 met Herman Emmink.

 

Ik ben een classic film liefhebber en dat heeft mijn jongste familielid ook ontdekt. Dat kijkt ie zonder pauze. Zwart - Wit nog wel.

Als een van die andere commerciëlen opstaat, gaat ie met zijn speelgoed aan de slag en kijkt geen seconde meer naar TV.

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

RTL4, 5, 7, 8, en Veronica

als ik een opname editeer van deze zenders dan noteer ik voor een film 5 tot 6 onderbrekingen van elk 10 minuten of meer.......

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv

Als ik in Belgie moet zappen tussen enkel de Vlaamse commerciële zenders vind ik het aanbod erg weinig en mis ik de Nederlandse commercieel zenders...daarom dus een schotelantenne want via de kabel enkel Vlaamse zenders 😞

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Hallo allemaal,

Ik heb zopas eens geweldig goed nieuws gelezen, over VTM4, ze krijgen een mooie boete van €12.500! De boete kon niet hoog genoeg zijn volgens mij, maar het is al een goed begin.

Meer lezen jullie hier: https://tvvisie.be/nieuws/belgie/vtm-4-krijgt-een-boete-van-12500-euro_104534/

Weer vanwege het uitzenden op het middaguur van een gewelddadige Engelse film, ongeschikt dan en niet voor kijkers jonger dan 16 jaar.

Het zal hopelijk eens een les zijn, en voor die VTM2 dan met hun sexreportage's, hopelijk worden die ook eens op de vingers getikt!

En blijkbaar wordt er in januari niets meer uitgezonden op VTM2 van die sextalkshows van Flo Windey, hebben ze er dan toch in alle stilte de stekker uitgetrokken, normaal zouden 10 talkshows worden uitgezonden op donderdagavond, maar daar zie ik niets meer van in de tv gids, dat is maar goed ook.

Na 2 of 3 talkshows stopt het programma, misschien vanwege te weinig kijkers, ik heb nog geen seconde naar VTM2 gekeken.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Morgenavond eindelijk de laatste aflevering van uit de kleren op die vtm2, ik vond het zeer misplaatst om nu met zo dergelijke programma's op het scherm te komen, als vrijgezel kan je de liefde nu niet opzoeken het is corona en de regels zouden moeten gelden voor iedereen, maar zo een programma's staat natuurlijk boven de regering.

Ik moest al van in begin niet hebben van die vtm2, in de plaats komt er het 2e seizoen van lady truckers op dinsdagavond met herhalingen op donderdag- en zondagavond. Ook dat programma blijven slapen blijft nog wat mooi doorlopen, en ook Play4 kent geen corona, er start daar zondag om 19u55 het zoveelste seizoen van de Mol, op locatie in Duitsland, dat is ook buiten alle coronaregels, de media staat boven de regels blijkbaar waar niet veel tegen te doen zal zijn?

Sommige programma's kunnen echt niet wachten zeker? Wie zit daar nou op te wachten in deze rare tijden?

Die zenders zouden ook boetes moeten kunnen krijgen, van mij hadden ze er al lang 1 gehad mocht ik boetes kunnen uitdelen.

Kijk eens naar wat sommige zenders uitzenden, ook sommige zenders lappen de coronaregels aan hun laarzen, ook dat moet bestraft worden.

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken de genoemde programma's niet, dus mijn reactie is heel algemeen hierop.

Het is niet omdat er in een bepaald land bepaalde restricties gelden, dat een bepaald programma niet uitgezonden zou mogen worden.

Het zou ook om een oud programma kunnen gaan, maar het kan ook om een uitzending in een gecontroleerd milieu gaan.

Ik geef als voorbeeld het programma "Big Brother Sverige" wat nu op Sjuan (7) loopt, een zender die bij het Zweedse TV4 hoort... De deelnemers zijn een paar keer getest, zijn dan 14 dagen in quarantaine gegaan.... dus ja...  dat is dus wel gewoon in orde...

Maar om daar nu gefrustreerd door te worden omdat je niet naar de hoeren of zo kan........ :huh:

  • Bedankt 1

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Sverige zei:

Maar om daar nu gefrustreerd door te worden omdat je niet naar de hoeren of zo kan........ 

Of ga 1983 keer met jezelf aan de gang:wub:

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In deze corona tijd zijn veel mensen geïsoleerd, en hebben daarmee serieus problemen.

 

Niet iedereen heeft een levenspartner om deze tijd mee te doorstaan.

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sverige zei:

omdat je niet naar de hoeren of zo kan........ 

 

1 uur terug, Mojo zei:

Of ga 1983 keer met jezelf aan de gang

 

Jongens toch...!  Het niveau gaat wel erg ver omlaag....😟

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Timm1983 zei:

Sommige programma's kunnen echt niet wachten zeker? Wie zit daar nou op te wachten in deze rare tijden?

Al die Sexdatings , Big Brother , enz .... mogen voor mij part ook ontploffen !!

Ach , er zit een knop op uw TV 😉

Schakel over naar een andere zender welke u wel aanstaat , probleem opgelost !!

Hier bij mij wis ik alle zenders die mij letterlijk geen moer interesseren !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-10-2020 om 15:49, ceesv zei:

Wie van de drie in 2020 met ene Martien Meiland is niet hetzelfde als Wie van de drie uit 1963 met Herman Emmink.

{ Martine Bijl en Albert Mol o.a.}

daarom kijk ik die 2.0 programma's ook niet meer.

 

Maar eigen producties die wel goed zijn vindt men niet zo veel meer op commerciële zenders. De spoeling wordt dunner.

aangepast door Tonskidutch
de echte Mol

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...