Ga naar inhoud


VTM 1/2/3/4


Kabeltje87

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, astro iris zei:

Rare zenderlijst volgorde bij Telenet,  één op twee, vier op drie, vijf op zes.  Nieuwsgierig hoe ze dat gaan doen met VTM 1-2-3-4

 

Het wordt voor hen een heel gepuzzel, want Telenet (Liberty Global) bezit natuurlijk zélf SBS Belgium (met vier, vijf, zes en straks zeven). Die krijgen in hun nieuwe lijst dan wellicht de voorkeur op VTM2, 3 en 4 - die van DPG zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 18-8-2020 om 21:23, sattv4iedereen zei:

even gekeken naar de epg van de digicorder van vitaya.

De kijkers van sturm der liebe, zullen een andere tijd en andere zender of erger nog niet meer moeten kijken naar hun soap serie.

Denk (er is er al een beetje) dat er veel negatieve reactie zal komen op het veranderen of verdwijnen van dat programma.

Misschien naar caz2 waar ze vroegere afleveringen tonen van deze reeks.

Maar er zijn nog wat analoge kijkers, en zit caz2 nog analoog?

 

het word op VTM kijken naar uw Sturm der liebe 😛 in de vooravond

 

Vooravond: 'Sturm Der Liebe', 'De Buurtpolitie', 'Sara' - vanaf maandag 31 augustus

Nu 'Familie' opnieuw zijn vertrouwde plek inneemt, verschuift de succesvolle telenovelle Sara, met Veerle Baetens in de hoofdrol, naar de vooravond, waar vlak voor VTM NIEUWS een nieuwe aflevering te zien zal zijn. Ook de fans van 'Sturm Der Liebe' stemmen in het najaar op VTM af. De Duitse reeks is er dan elke dag om 17.00 uur te zien, met meteen daarna een aflevering van 'De Buurtpolitie'.

 

 

 

Nieuwe zenderposities VTM 2, VTM 3 en VTM 4 vanaf 31 augustus
De nieuwe VTM-zenders vervangen de huidige zenders Q2, Vitaya en CAZ en zijn op deze EPG-posities te vinden:

VTM 2: 5 (Telenet, Orange en TV Vlaanderen), 6 (Proximus)
VTM 3: 7 (Telenet, Orange, Proximus, TV Vlaanderen)
VTM 4: 9 (Telenet), 8 (Proximus, Orange, TV Vlaanderen)

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, pollegazon zei:

De zendernamen ook nog niet aangepast, of gebeurt dat pas op dag 2 ??

hoi,

 

ook TV totaal laat steken laten vallen.

 

in het zojuist ontvangen  blad dat loopt tot 11 september zijn de namen van de zenders nog niet veranderd,

hoewel dit ruim van te voren bekend was.

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, pollegazon zei:

De zendernamen ook nog niet aangepast, of gebeurt dat pas op dag 2 ??

de webinterface gebruikt de huidige namen. Als de nieuwe namen doorgestraald worden dan zal ook zenderlijst aangepast worden door enigma2.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn we na jaren nu nog altijd niet verlost van programma's als de buurtpolitie, die border sécurity, de rechtbank, boer zoekt vrouw, love island, ik zie al in één oogopslag dat het nieuwe seizoen weer niets zal worden, en familie begint ook al, dan zie ik liever naar een herhaling van fc de kampioenen op één. en wat ik raar vind is dat vtm4, 3x per dag, geen programma uitzendt tussen programma's door, dat vind ik toch ook geen goede reclame voor die nieuwe zenders, ze staan niet echt naast elkaar in mijn tv gids, t begint bij vtm, één, andere pagina, canvas, vtm2, andere pagina vier, vijf, andere pagina, vtm 3 en 4, de nieuwe lay-out van het TV Blad laat te wensen over deze keer, ik had toch wel wat beter verwacht in mijn TV Blad, qua lay-out.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor mij mogen ze gans dat boeltje opdoeken.Wie zit er nu te wachten op programma's als boer zoekt h**, de slechtbank, prostitutie eiland enzovoort. Goedkope kolder die op voorhand in een contrakt is vastgelegd. Gelukkig wordt het betaald door de reklame maatschappijen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het mag van de aandeelhouders allemaal geen geld meer kosten.

Als je in de voormiddag de tv opzet, is er meer teleshopping en muziekzenders dan een "echt" programma.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, bellejt zei:

voor mij mogen ze gans dat boeltje opdoeken.Wie zit er nu te wachten op programma's als boer zoekt h**, de slechtbank, prostitutie eiland enzovoort. Goedkope kolder die op voorhand in een contrakt is vastgelegd. Gelukkig wordt het betaald door de reklame maatschappijen.

Als t soms maar kan draaien om misdaad op "Vier" België, ze beginnen nu ook met Niveau 4 Gent, de stad Gent ook nog wat in een mooi daglicht stellen, hoe goed het er wel is, in verband met drugsdealen, echt interessant hoor, en hopelijk ook geen programma's meer als help mijn borsten staan online en dergelijke. Laat ons hopen! En ook die stomme tienerreeks wtfuck, gaat ook weer een nieuw seizoen krijgen op vier, hebben die er nu echt niet genoeg van? Op "5" dan nog tempation island usa en the sex clinic.

Vitaya wordt dus VTM3, Vitaya zond 24u per dag uit 7/7, maar VTM3 zal na middernacht niets meer uitzenden in tegenstelling tot Vitaya vroeger, is dus weer een positieve vooruitgang, kan niet beter! Tussen 00.30 en 07.00 geen programma's op VTM3, dat belooft!

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, bellejt zei:

voor mij mogen ze gans dat boeltje opdoeken.Wie zit er nu te wachten op programma's als boer zoekt h**, de slechtbank, prostitutie eiland enzovoort. Goedkope kolder die op voorhand in een contrakt is vastgelegd. Gelukkig wordt het betaald door de reklame maatschappijen.

Welke zenders zijn dat dan?

Hustler of Penthouse?  🙃


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Gerard 76 zei:

Welke zenders zijn dat dan?

Hustler of Penthouse?  🙃

nee Vivid 

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

is toch maar vanaf 31 augustus dat de aanpassing is van zenders, nu gaan ze dit nog niet doen, ze melden het wel al in de reclame blokken.

op VTM komt er op woensdag een nieuwe spelshow met jonas van geel maar in de reclame dat ik het zag is het weer iets dat we kennen van andere spelletjes shows, enkel de vtm gezichten en weinig kwaliteit.

enkel de mask singer is een goed programma en ontspannend vanaf 18 september, voor de rest niet veel soeps op.

er was sprake dat de buurtpolitie ging stoppen, en zie het nog geprogrammeerd worden in hun programma schema :( 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen de eerste uren van VTM3 ex Vitaya, het is niet om naar huis over te schrijven, er is even iets te zin en dan 2x een halfuurtje niets, dan van 9.35 tot 11.40 geen uitzending, dat is dan het nieuwe Vitaya waarvan we gewend waren dat ze 24u per dag uitzenden:

Mijn zin is over als ik dat zie...

Dat ze dan op een later uur beginnen zonder die onderbrekingen van geen uitzending.

7.05 Community 7.30 Geen uitzending 7.55 Mcleod's Dochters 8.45 Geen uitzending 9.10 Community 9.35 Geen uitzending 11.40 Cougar Town

Het zal rap gedaan zijn met hun VTM op die manier, denk ik.

Hetzelfde geldt voor VTM2 ex Q2!

7.25 Masterchef, 8.05 geen uitzending, 9.05 I found the gown, 9.30 Geen uitzending, 10.25 a place in the sun, 11.10 geen uitzending tot 13.00

Idem dito voor VTM 4 ex CAZ, Geen uitzending 10.25-10.50 en 11.35-11.55 en 12.50 tot 13.10 en 13.55 tot 14.15?

Ze hebben zich in ieder geval erg verbeterd met tussendoor geen uitzending te geven, wat mag daar weer het nut van zijn, daar zal dan ook veel volk naar kijken!

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...