Jump to content

ViacomCBS schrapt VH1 Classic en MTV Rocks voor MTV 80s en MTV 90s

Penthe
 Share
Followers 0

Recommended Posts

https://nederlandsmedianieuws.nl/TV-en-Video/tv-en-video-nieuws/ViacomCBS-schrapt-VH1-Classic-en-MTV-Rocks-voor-MTV-80s-en-MTV-90s/

We gaan nu meer jaren 80 muziek krijgen en daar ben ik persoonlijk een grote fan van.

SAB Titan 4 Combo
Movie Cube S850H - Full HD Recorder/Mediaplayer + Dual digital HD tuner + 2TB HDD
Xiaomi Mi Box 3  -  Panasonic TX-P42UT30E

Jaren 70 zou er ook bij mogen :)

Ik kijk geregeld Toppop-videos via youtube 😊👌

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Wat dit nu voor zin heeft?  VH1 Classic was een brede zender met muziek uit de jaren 80 en 90 en 00's, nu ga je iets anders neerzetten maar het komt op hetzelfde neer.  Laat ze liever deze zender in fatsoenlijke HD kwaliteit gaan uitzenden. Zelfs die oude videoclipjes zien er dan een stuk beter uit. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & DVB-T2 / Rpi2 ADS-B (MLAT) FlightFeeder

IPTV:  KPN 4K IPTV / Android 4K IPTV box / KODI & Netflix / 60 TB SAN / Glasvezel: 500/500 Mbit

• V.I.P.

hoi,

nu dus officieel  bekend gemaakt.

op 20 juli j.l. melde ik:

(ook op het vaste land veranderd er binnenkort iets bij de MTV zenders:

per 5 oktober 2020 veranderen de europese versie`s van MTV Rocks in MTV 90`s /VH1 classic in MTV 80`s )

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Je kunt ook gewoon de radio aanzetten.

Ik ga er echt niet voor zitten om al die clips eens uitgebreid te gaan bewonderen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Op 2-8-2020 om 07:39, Drs. IJzerbout zei:

Je kunt ook gewoon de radio aanzetten.

Veel kijk ik niet , maar tussendoor is het wel eens leuk :)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By astro iris
      Stond vandaag in de krant, voor wie Eleven sport kijkt via app of computer, er nogal wat kinderziektes waren. inlog problemen,  uitval en ook openen van app.  Zijn er hier op de lijst die de eerste dag dit hebben ervaren?
    • By Kabeltje87
      Geen Q2, Vitaya of Caz meer. Die zenders heten voortaan gewoon VTM2, VTM 3 en VTM 4. De slogan kent u misschien nog: VTM kleurt je dag.

Bron: https://www.standaard.be/cnt/dmf20200810_94468989
    • By hels
      Hoi,
      Ik heb nu 3 receivers (XT4000, XT7000 en een VU+). Het toevoegen van network mounts via het menu is "redelijk omslachtig" (zeker op 3 receivers).  Daarom heb ik eens gekeken of ik dit op Linux nivo kon doen via mtab oid. Hier staat weleens waar de data maar aanpassen is niet mogelijk (weet niet waarom; ben ingelogged als root). Heb jij een tip/idee hoe dit te realiseren?

Ik heb gezocht in Sat4All, OpenPli en WWW maar kan het niet vinden .

Groet, henk
    • By pollegazon
      We hebben de afgelopen maanden meer naar tv en video gekeken en gaan dat ook blijven doen. Dat blijkt uit een onderzoek van YUGO Telenet bij 800 Vlamingen tussen 18 en 54 jaar. Videoplatformen hebben flink garen gesponnen bij de lockdown. Eén op de vijf Vlamingen nam sinds half maart een abonnement op Netflix. Tegelijk profiteerden ook de traditionele zenders met hun gratis digitale aanbod, waarbij VTM GO het vaakst werd genoemd. Bij de apps is TikTok de grote winnaar.

Bron: HLN
    • By Drs. IJzerbout
      https://www.ibc.org/manage/ibc2020-cancelled-due-to-covid-19/5950.article

Het spaart me een hoop stres uit.
      Op naar de NAB2021. 😀
    • By Tonskidutch
      Nederland heeft de derde plaats in Europa inzake de meeste TV kanalen die er worden aangeboden.
      lees ook de bijlage

Supply of audiovisual media services in Europe-Mavise Insights 2019.pdf
    • By Zunigkyk
      Kadootje van Dylan: unreleased song.  26 mrt. 2020      

Vastgezet door BobDylanVEVO Bob Dylan 2 dagen geleden Greetings to my fans and followers with gratitude for all your support and loyalty across the years. This is an unreleased song we recorded a while back that you might find interesting. Stay safe, stay observant and may God be with you. - Bob Dylan  
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.