Ga naar inhoud


Exchange met iPhone en andere pc


zonnig

Aanbevolen berichten

Ik heb een iPhone (4s) en een laptop (Windows XP en Outlook 2003).

Sinds kort is de iPhone ook ingesteld om mail van mijn werk op te halen. Er wordt gebruik gemaakt van een Exchange server.

Als ik de mail op de iPhone lees, dan is de mail ook als gelezen gemarkeerd op mijn laptop en dat wil ik niet.

Toen het nog geen Exchange server was, kon ik wel mijn mail lezen op de iPhone en bleef de mail als ongelezen staan op de laptop (ahw kopie op server laten staan).

Is dit nog steeds mogelijk met een Exchange server?

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je opent het mailtje om te lezen (vergelijkbaar met dubbelklik in outlook) dus terecht dat het mailtje op gelezen komt te staan. Binnen de standaard email applicatie kan dat niet anders. Je kunt het wel terugzetten op ongelezen door op details te "klikken" en dan via markeer op ongelezen zetten.

 

In outlook kun je instellen dat, als je de mail selecteert, hij op ongelezen blijft staan, maar open je de mail echt (door dubbelklikken) gaat hij toch zeker op "gelezen" en zul je hem zelf weer de status ongelezen moeten geven.

 

Overigens is dit geen windows probleem maar een vraag over het gebruik op de iPhone dus ik verplaats dit onderwerp naar het goede forum

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt je Iphone zo ingesteld dat hij je mailbox Synchroniseert met je Exchange mailbox. Juist daarom zal inderdaad de mail die je leest ook op je Outlook mailbox gelezen worden.

Dit is juist het voordeel van de Synchronisatie en is naar mijn weten niet uit te zetten op de IPhone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...