Ga naar inhoud


oven


pieterman

Aanbevolen berichten

Hoi

Heb een probleem met een oven etna 732e

Bij het aanzetten van de oven springt na ongeveer 1.a 2 min bij het warm worden de stop eruit.

Ik heb hem wel open gehad maar zie niets zitten of er iets verbrand is.

Weet verder ook niet waar ik het moet zoeken.

Ik hoop dat iemand dit ook al eens mee gemaakt heeft

 

gr piet

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi

De zekering valt eruit als de oven op temperatuur begint te komen dat is ongeveer 1 minuut

Heb hem op een andere groep gezet waar alleen een wasmachine en magnetron op zit

dan valt de zekering er niet uit weet alleen niet hoelang.?

Ik vindt het alleen raar waarom hij nu ineens eruit springt zit namelijk al jaren op de zelfde groep.

 

gr piet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Heb hem op een andere groep gezet waar alleen een wasmachine en magnetron op zit

dan valt de zekering er niet uit weet alleen niet hoelang.?

 

Dat duurt niet lang. Zet de wasmachine, de magnetron en de oven maar eens aan.

Dan ligt je zekering er weer uit. Dat zijn net 3 van de grootste stroomtrekkers en dat vind de zekering niet leuk.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan vermoed ik dat je automaat (zekering) niet meer goed is.

een iets in die aard probleem had ik ook,wel bij iemand anders.het ellement die de warmte in de oven brengt,begon tekenen voor kortsluiting te geven.als die bvb normaal 3Kw verbruikt,dan verbruikte die 3,5 Kw.die extra 500 watt,kan nu net de druppel zijn die de emmer doet overlopen,en de zekeringen uitslaan.door de oven op een andere groep aan te sluiten,kan dit zijn,dat het (tijdelijk) weer werkt,maar eens het element volledig doorslaat,kunnen er 2 dingen gebeuren.de zekering slaat ook daar uit,of zoals in mijn geval was,sloeg de aardlekschakelaar eruit.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is het verbruik van de oven en wat is de waarde van de automaat (zekering)?

 

Boven/grillelement 2100 w

onderelement 1200 w

zekering weet ik niet is een automatisch staat wel B16 op

Waar de oven nu op zit zitten 2 koelkasten op maar bij een koelkast afzetten slaat hij nog af als de oven warm begint te worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dus een 16 A automaat, als hij het op die ander groep wel goed doet denk ik dat de automaat versleten is en vervangen moet worden.

 

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...