Ga naar inhoud


Instellingen om kanalen in scannen van UPC in de xtrend 9500


prschuite

Aanbevolen berichten

Het verschil tussen UPC en Ziggo is het volgende, UPC werkt met een boxkey en Ziggo niet.

Het voordeel als je werkt met Ziggo dat je gewoon de kaart in de kaartlezer van een Linux ontvanger kan stoppen, na installatie van b.v. CCcam 2.30 kan je alle kanalen zien van je Ziggo abonnement. (zonder het gebruik van een CI module)

 

Bij UPC heb je een boxkey nodig, dus als je die niet hebt zal het nooit gaan werken, ook niet als je de originele CI module en een abonnement bij UPC hebt..

 

Wacht gewoon effe af totdat UPC en Ziggo samen gaan onder de naam Ziggo en dan maar hopen dat ze zonder de boxkey gaan werken.

 

Grts,

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het verschil tussen UPC en Ziggo is het volgende, UPC werkt met een boxkey en Ziggo niet.

Het voordeel als je werkt met Ziggo dat je gewoon de kaart in de kaartlezer van een Linux ontvanger kan stoppen, na installatie van b.v. CCcam 2.30 kan je alle kanalen zien van je Ziggo abonnement. (zonder het gebruik van een CI module)

 

Bij UPC heb je een boxkey nodig, dus als je die niet hebt zal het nooit gaan werken, ook niet als je de originele CI module en een abonnement bij UPC hebt..

 

Wacht gewoon effe af totdat UPC en Ziggo samen gaan onder de naam Ziggo en dan maar hopen dat ze zonder de boxkey gaan werken.

 

Grts,

Het blijft me onduidelijk waarom de CI+ module in elke willekeurige TV het wel doet (zonder dat je in je TV een boxkey hebt neem ik aan?) en dat het niet in een Linux-box kan.

 

Ik wacht wel af tot ik naar Zuid Limburg ben verhuisd en hoop dat Ziggo zich niet aanpast aan UPC. Behalve dat er nog veel zenders nog niet in HD zijn en basispakket FTA.

Ik zou het liefste alleen satelliet houden, maar er ontbreken nog steeds veel te veel zenders die de kabel wel doorgeeft.

Gezien de marktpositie van Canal Digitaal, gaat dat vrees ik ook nooit veranderen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...