Ga naar inhoud


OSCAM key not found


mr|repel

Aanbevolen berichten

Ik geloof best dat de kaart telt maar die kijkt ook naar de hoeveelheid sids. Wat ik frapant vind is dat oscam die 2e aanvraag op dezelfde sid binnen 10 sec niet tegenhoud. Daar laat oscam echt steken vallen. Ik meen dat CCcam dit wel doet namelijk. In dat opzicht kan die oscam.whitelist misschien nog wel helpen. Dan denk ik niet zozeer aan seca2 aanvragen tegenhouden maar ook aanvragen van andere provider. Je ziet soms wel is dat men over de verkeerde ident aanvraagt.. bijv 0100:000000:5230

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat ik frapant vind is dat oscam die 2e aanvraag op dezelfde sid binnen 10 sec niet tegenhoud. Daar laat oscam echt steken vallen. Ik meen dat CCcam dit wel doet namelijk.

Das niet best.. binnen 10 seconden moet die beslist uit de cache komen, net als bij cccam overigens. Als dat niet het geval is heb je de oscam config fucked up ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja normaal komt het ook uit de cache alleen niet als die 2e aanvraag een compleet andere ecm betreft maar wel met dezelfde sid. Die aanvraag mag blijkbaar toch door naar de reader. Kortom OScam telt de sids en niet de ecm's anders zou een kaart met 4/11 nooit in penalty mode kunnen gaan, in de praktijk gebeurt dit wel. De handleiding zegt het zelf ook:

 

ratelimitecm = count

number of different SIDs in ECMs allowed for an interval, default.0

 

Dit komt zover ik kan zien voor bij kanalen die via de skylink tp komen.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...