Ga naar inhoud


Wij zoeken hulp met de reviews


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Tot op heden maken wij de reviews met slechts 3 personen. Dat wil zeggen van hardware testen tot de uiteindelijke opmaak van de PDF en de montage van de video.

 

We krijgen echter meer apparatuur aangeboden dan op op korte termijn kunnen 'reviewen' dus zoeken wij hulp.

 

Wie/wat zoeken wij?

 

- Iemand met goed technisch inzicht en niveau

- In staat om zelfstandig op diverse punten te testen en de resultaten om te zetten in schrift. (Spelling en grammatica niet van belang)

- Iemand met grote ervaring met diverse apparatuur

- Iemand met voldoende (vrije) tijd om gemiddeld 1 x per 2 maanden een item te testen.

- Bij voorkeur regio Eindhoven/weert

- Bij voorkeur geen bindingen met winkels/groothandel

 

Wat bieden wij?

 

- De mogelijkheid diverse apparatuur te testen (die apparatuur stuur je op onze kosten wel terug)

- Eer van je werk

- Zo af en toe sturen wij je hardware (die je niet getest hebt) die je mag houden.

 

Ook zoeken wij mensen die onze reviews op spelling en grammatica willen controleren, leuk video kunnen monteren, of het leuk vinden de testresultaten in een goed en inhoudelijk correct verhaal om te zetten.

 

Heb je interesse? Stuur dan even een PM met meer informatie over jezelf en hoe je ons behulpzaam kan zijn.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik ben wel bereid om de reviews te helpen controleren op grammatica en spelling.

 

ook wil ik gerust reviews helpen doen alhoewel ik zeker niet zo een grote schat aan ervaring heb in sat apperatuur.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben wel bereid om de reviews te helpen controleren op grammatica en spelling.

 

ook wil ik gerust reviews helpen doen alhoewel ik zeker niet zo een grote schat aan ervaring heb in sat apperatuur.

 

Ik vind satapparatuur niet zo erg goed gespeld!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er wel richtlijnen of checklists aan de hand waarvan een item getest moet worden. De ene tester kan meer waarde hechten aan een bepaald item dan aan een ander item.

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Aangezien alle apparatuur anders is, hebben we geen checklist en testen we altijd met minimaal 2 man onafhankelijk van elkaar.

 

Afwijkende bevindingen worden dan opnieuw bekeken.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Vooralsnog heb ik even voldoende reacties, dus sluit ik dit topic.

 

Alle mensen die gereageerd hebben: Geef mij minimaal een week de tijd om alles te lezen en te reageren.

 

Bvd.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...