Ga naar inhoud


Storing op de site verholpen


Michel

Aanbevolen berichten

Kan mij allemaal niks schelen, ik ben blij dat ik weer gewoon kan seinen op dit board.

Al die normen en waarden, rangen en standen, ben blij dat het weg is.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 minuten geleden, D-box zei:

Al die normen en waarden, rangen en standen, ben blij dat het weg is.

Volgens mij worden het er meer. Maar whatever. Ik geef er geen ene moer om. Als ik iemand kan helpen met een antwoord dan doe ik dat mits anderen mij niet voor zijn.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook mijn uitgangspunt.

Ik kom hier om wat te babbelen, anderen met problemen te helpen en info te geven over dingen waarover ik veel meer weet dan zij en wat te leren van mensen die op andere gebieden meer weten dan ik.

Normen en waarden zijn wel belangrijk, rangen en standen niet.

  • Bedankt 3

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spammen 😉

 

Op eerste zicht zie ik niet zo echt een wijziging in de manie waarop mijn mobiel de site toont.

 

Maar toch bedankt om alles weer up tot date te zetten.

 

Tegenwoordig niet echt actief meer (als ik dat al ooit zou geweest zijn :-) ) maar stop graag nog heel af en toe hier eens om wat posts te lezen

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Ook mijn uitgangspunt.

Ik kom hier om wat te babbelen, anderen met problemen te helpen en info te geven over dingen waarover ik veel meer weet dan zij en wat te leren van mensen die op andere gebieden meer weten dan ik.

Normen en waarden zijn wel belangrijk, rangen en standen niet.

 

Mooi minplus , met dergelijke berichten wordt je plots van een beginneling , een verkenner.

Wij als feedhunters gaan lang moeten wachten op een bevordering , geen kat die onze meldingen een like geeft , alhoewel het topic druk wordt bezocht. 😎

  • Like 3
  • Bedankt 1

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou @Crazy Sat, ik heb je geliked. Als dank voor al jouw mooie bijdragen. En ook jij bent nu bevorderd tot verkenner. Het kan dus snel gaan.    

  • Like 1

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Crazy Sat zei:

 

Mooi minplus , met dergelijke berichten wordt je plots van een beginneling , een verkenner.

Wij als feedhunters gaan lang moeten wachten op een bevordering , geen kat die onze meldingen een like geeft , alhoewel het topic druk wordt bezocht. 😎

Gosh, ben ik nu opeens verkenner. Geen idee hoe dat gewerkt heeft maar ik ben gigantisch blij want altijd al verkenner willen zijn. Behalve in de padvinder-tijd want ik heb er lang geleden 1x gekeken en geloofde het meteen al na wij dopdopdopwoef enz.😁

Maar nu zijn we samen verkenners, ik mogelijk omdat ik vaak feedhunters geliked heb.😎

Heb jij ook een verrekijker als verkenner? Ik heb er twee, een goeie en een vrouwelijk geslachtsdeel geval.

Dat laatste was ik zelf niet opgekomen maar ik had het op een forum over kutmuziek en zag dat het later veranderd was in vrouwelijk geslachtsdeel muziek. M'n dag was meteen weer helemaal goed op wat buikpijn van het lachen na.😁

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, minplus zei:

Gosh, ben ik nu opeens verkenner. Geen idee hoe dat gewerkt heeft maar ik ben gigantisch blij want altijd al verkenner willen zijn. Behalve in de padvinder-tijd want ik heb er lang geleden 1x gekeken en geloofde het meteen al na wij dopdopdopwoef enz.😁

Maar nu zijn we samen verkenners, ik mogelijk omdat ik vaak feedhunters geliked heb.😎

Heb jij ook een verrekijker als verkenner? Ik heb er twee, een goeie en een vrouwelijk geslachtsdeel geval.

Dat laatste was ik zelf niet opgekomen maar ik had het op een forum over kutmuziek en zag dat het later veranderd was in vrouwelijk geslachtsdeel muziek. M'n dag was meteen weer helemaal goed op wat buikpijn van het lachen na.😁

Ik was verkenner in het leger in 73-74 in Duitsland. 9 maanden opleiding, verschillende kampen, Vogelzang, Sennelage, Elzenborn, Marche Les Dames en Nato maneuvers aan de Wezer.  Zouden ze dat van mij ergens terug gevonden hebben?😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-9-2021 om 06:37, Michel zei:

Dat is met zekerheid niet het geval. Je moest vanaf vandaag inloggen met je e-mailadres in plaats van je username. Dat kon eerder ook al, maar nu is het verplicht. Inloggen met een voor iedereen zichtbare username is een veiligheidsrisico.

 

Het rangen systeem is in deze versie compleet op de schop gegaan. Ik kon kiezen voor behouden van het oude systeem zonder features om nog iets te kunnen wijzigen, of het nieuwe systeem. Dat laatste heb ik gekozen omdat dat een veel eerlijker en Interactiever systeem is.

 

Ik kon nog via mijn gebruikersnaam, maar een lastig nieuw wachtwoord inloggen, inmiddels kan het niet meer via mijn gebruikersnaam, maar via het gebruikte e-mail adres, ondertussen heb ik wel mijn wachtwoord aangepast, die was vrij eenvoudig, maar nu iets te ingewikkeld voor mijn gevoel.

 

Het ging mij iets te snel, misschien was minimaal een week vooruit een aankondiging handiger geweest, of probeerde er een hacken binnen te komen?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Er staat een duidelijk instructie op de pagina als je niet ingelogd bent. Je wachtwoord is niet gewijzigd (door ons).

 

Wij werden er tijdens het update proces mee geconfronteerd en aangezien leden zelf verantwoordelijk zijn voor hun accountgegevens en e-mailadres, zie ik het probleem niet zo. ;) 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-9-2021 om 16:38, Jean-Claude zei:

is er geen badge "idioot" ?

 

ja iets dergelijks dacht ik ook ,  eerst

toen dacht ik iets langer er over

iedereen moet toegang hebben en krijgen op dit forum zonder een ster op z'n rever genaaid te krijgen door derden.

 

liever geen rangorde!

  • Like 1

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-9-2021 om 19:29, Noordzee zei:

Als je verder gaat kijken in je profiel, blijkt dat je die badge One Year niet kwijt bent, maar dat alleen de laatste vijf badges getoond worden bij het klikken op iemands forumnaam. 

 

IK ben nu dus een beginneling, hieronder staat wat je kunt worden: 

Nieuwkomer

  • Beginneling

    Verdiende 6 juni 2001

  • Nieuwkomer

    Nieuwkomer

    Nog geen verdiend

  • Pupil

    Pupil

    Nog geen verdiend

  • Verkenner

    Verkenner

    Nog geen verdiend

  • Enthousiasteling

    Enthousiasteling

    Nog geen verdiend

  • Vaak hier

    Vaak hier

    Nog geen verdiend

  • Rijzende ster

    Rijzende ster

    Nog geen verdiend

  • Zeer ervaren

    Zeer ervaren

    Nog geen verdiend

  • Mentor

    Mentor

    Nog geen verdiend

  • Veteraan

    Veteraan

    Nog geen verdiend

  • Grootmeester

    Grootmeester

    Nog geen verdiend

 

Daarnaast kun je ook nog badges krijgen zoals o.a.:
- Goede bijdragen
- Geweldige support
- Heel populair
- Conversatiestarter
- Bijdrager
- Eerste bericht
- Geweldige poster
- Reageert goed

- Toegewijd

- Lid sinds een week
- Lid sinds een maand

 

aangepast door Sprietje
badges toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...