Ga naar inhoud


Gepland onderhoud 6 en 7 november.


Michel

Aanbevolen berichten


22 minuten geleden zei luisteraar:

Als na stilstand hij niet meer op wil is de oorzaak meestal de draaiende delen.

harde schijven en voeding ventilatoren en ontstoffen

Die kan je vervangen

dacht dat hier ging over jou....!

 

aan wie je dan wel refereert staat er weer eens niet bij

kan me moeilijk voorstellen dat je Michel bedoelde

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Op 24-10-2019 om 21:54 zei theparasol:

Is een VPS tegenwoordig dan niet voordeliger? Daar zit ook geen afschrijving van de hardware op en een hardware defect is ook niet aan de orde.

 

Helaas niet. Wij hebben minimaal 4 vCPU's, 150GB storage, 16GB geheugen en 400-500GB bandbreedte nodig. Als je dan bij een fatsoenlijke partij een VPS wilt huren ben je minimaal 40 euro per maand kwijt. Kom je bij 60 maanden op 2400 euro, ongeveer de prijs van een krachtige server, echter met een beetje geluk draai je daarmee geen 5, maar 6, 7 of 8 jaar en is huren echt fors duurder.

 

Op 25-10-2019 om 13:39 zei luisteraar:

Als na stilstand hij niet meer op wil is de oorzaak meestal de draaiende delen.

harde schijven en voeding ventilatoren en ontstoffen

Die kan je vervangen

 

Na stilstand zijn het juist meestal de elco's van de voeding die de geest geven. ;)

 

Op 25-10-2019 om 13:28 zei Codx:

Is het echt nodig om een 2e server te hebben?  

 

Nee, volgens mij zegt dat ook niemand. Het gaat om het vervangen van de inmiddels ruim 8 jaar oude server.

 

--

Ik ben niet van plan het handje op te houden. Als iemand iets wil doneren is dat heel erg welkom, wil iemand niet doneren vind ik het ook helemaal goed. Het liefst heb ik dat iedereen in plaats van doneren zijn add blocker op deze site uitschakelt, zodat de advertentie inkomsten niet zo extreem teruglopen zoals nu gebeurt.

Nu blijft er namelijk nauwelijks nog geld over om voor de nieuwe server te sparen en het bedrag dat er nu is, wordt doordat iedereen tegenwoordig een add-blocker gebruik ook niet hoger.

 

Feit is wel dat op het moment dat er eigen geld bij moet, de site noodgedwongen op zal houden te bestaan, want daar trek ik wel de lijn.

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Michel:

Het liefst heb ik dat iedereen in plaats van doneren zijn add blocker op deze site uitschakelt, zodat de advertentie inkomsten niet zo extreem teruglopen zoals nu gebeurt.

Laat dit een duidelijk bericht zijn, de advertenties op sat4all zijn niet vervelend. Ik gebruik ook een adblock maar heb die uitstaan op sat4all en dat zou iedereen moeten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...